Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Bohuslav Poles
Účastníkprobuzení do dne předčasného odjezdu
Bohuslav Poles
Účastníktrocha kočičích hlav navrh 🙂
Bohuslav Poles
Účastníktoto je v den předčasného odjezdu, během dopoledne napadlo 10 cm sněhu.
Bohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
Účastníknej obecná : 114 cm, 14 kg
Bohuslav Poles
ÚčastníkBohuslav Poles
Účastník4 honzak :
fotky nic moc nejsou, protože se nám podařilo vyjet na vodu jen 4 dny a z toho byl jen jeden den, kdy se chytali tresky okolo metru. Ostatní dny byly o standartu 60 – 80 cm. Ale jestli to projde, tak tady jsou fotky :
Bohuslav Poles
Účastníktrajekty jsme nerezervovali a jeli na přímo (mimo sezonu není problém). Brali jsme to tak, že přijedeme do Rostock a když se nedostaneme na směr Trelleborg, tak pojedeme na Gedser. To samé zpět po příjezdu do Trelleborgu když se nevejdeme na směr Sassnitz, tak pojedeme směr Rostock. Kdyby ani tento nevyšel, tak by jsme jeli po silnici do Gedser.
POZOR na malé čerpací stanice ve Finsku. Zde platební automat je pouze na místní karty a jiné to neakceptuje. U jiné je stejný automat, ale rozšířený na možnost platit penězi.V tomto případě je dobré mít papírové Euro, kde po vložení určité částky natankujete zaplacené množství. Platební automaty NEVRACÍ !!!
jen tak pro upřesnění rozpočet na os. auto do 6-ti metrů délky včetně max. 9 osob :
trajekt Rostock – Trelleborg 155,- Euro
trajekt Trelleborg – Sassnitz 1020,- SEK
trajekt Oksfjord – Hasvik 519,- NOK
nafta Praha – Hasvik a zpět podle spotřeby auta cca 25.000,- Kč
Povolené max. rychlosti město/mimo město/dálnice
Německo 50 / 100 / neomezeně – doporučeno 130 km/hod.
Dánsko 50 / 80 / 110 km/hod
Švédsko 50 / 70 / 110 km/hod (na hlavních tazích povolena dopr. značkou vyšší)
Finsko 50 / 80 / 120 km/hod (na hlavních tazích povolena dopr. značkou vyšší)
Norsko 50 / 80 / 90 km/hod
Bohuslav Poles
ÚčastníkVčera jsme se předčasně vrátili ze Soroy, cesta Hasvik – Praha 40 hodin. Na trajektu ze Soroy jsme zažili krásné 6-ti metrové vlny a celou cestu do Alty a 50 km za ní stále sněžilo a na silnicích se tvořily kluzké uježděné plotny. Po překonání hor do vnitrozemí už byla cesta klidná a v pohodě. Krásně jsme stíhali trajekt Trelleborg – Sassnitz (os. auto do 6m délky včetně 6-ti osob = 1020,- SEK) a propo, při jízdě do Norska jsme použili trajekt Rostock – Trelleborg a cena byla 155,- Euro.
Co se týče pobytu na Hasfjord II, tak konečně jsou vyměněné lodě a odklizené dřevěné ruiny u fabriky. Bohužel i toto nestačí ke spokojenosti. Vzhledem k tomu, že bylo ještě dost sněhu, nešlo zajet autem k baráku, proto jsme museli parkovat u domu Ornulfa a vše nosit pěšky (ve sněhové bouři je těch 100 metrů nekonečných). Od auta k molu se jde z kopce a když trochu odtál sníh, tak jsme zjistili, že to po čem chodíme není hlína, ale vrstva zmrzlého koňského hnoje. Mezi molem a chodníkem fabriky chodíme po dřevěných paletách, aby jsme nechodili v blátě, to samé je na druhé straně mezi fabrikou a barákem. S elektrikou se také nic nezměnilo, pokud jsme chtěli vařit, muselo se vypnout topení, jinak opětovně padal jistič na Hasfjord I. Do kuchyně jsme si naštěstí přivezli vlastní nádobí, takže se mohlo i vařit. 🙂
Bohuslav Poles
Účastník4 Sten76 : pilkry mám ty samé, co má Michal na shopu a pak jsem si nechal na zakázku udělat nový druh se dvěma plandavkama po boku a vnitřní patronou pro zvýraznění zvukového efektu při nárazu na dno, nebo prudké vertikální změně pohybu. Tento pilkr je o něco pomalejší než klasický švédský (chová se na propad podobně jako s masem), ale díky úpravě plandavek výří stále vodu a dělá daleko více pohybů na které reagují ryby. Samozřejmě je také nerezový. Až budu mít vyrobeny další, pošlu foto, teď jsem všechno v Norsku utrhal.
4 Miky : jestli si vezmete sraz na starost, budu jedině rád, já toho mám trochu moc. Každopádně 15/16.5.2010 mám plno a 29/30.5.2010 taky.
-
AutorPříspěvky