Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 190)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011195
    Bohuslav Poles
    Účastník

    probuzení do dne předčasného odjezdu

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011194
    Bohuslav Poles
    Účastník

    trocha kočičích hlav navrh 🙂

     

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011193
    Bohuslav Poles
    Účastník

    toto je v den předčasného odjezdu, během dopoledne napadlo 10 cm sněhu.

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011192
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011191
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011190
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011189
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011188
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011187
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011186
    Bohuslav Poles
    Účastník

    nej obecná : 114 cm, 14 kg

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011185
    Bohuslav Poles
    Účastník

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011184
    Bohuslav Poles
    Účastník

    4  honzak :

    fotky nic moc nejsou, protože se nám podařilo vyjet na vodu jen 4 dny a z toho byl jen jeden den, kdy se chytali tresky okolo metru. Ostatní dny byly o standartu 60 – 80 cm. Ale jestli to projde, tak tady jsou fotky :

     

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011142
    Bohuslav Poles
    Účastník

    trajekty jsme nerezervovali a jeli na přímo (mimo sezonu není problém). Brali jsme to tak, že přijedeme do Rostock a když se nedostaneme na směr Trelleborg, tak pojedeme na Gedser. To samé zpět po příjezdu do Trelleborgu když se nevejdeme na směr Sassnitz, tak pojedeme směr Rostock. Kdyby ani tento nevyšel, tak by jsme jeli po silnici do Gedser.

    POZOR na malé čerpací stanice ve Finsku. Zde platební automat je pouze na místní karty a jiné to neakceptuje. U jiné je stejný automat, ale rozšířený na možnost platit penězi.V tomto případě je dobré mít papírové Euro, kde po vložení určité částky natankujete zaplacené množství. Platební automaty NEVRACÍ !!!

    jen tak pro upřesnění rozpočet na os. auto do 6-ti metrů délky včetně max. 9 osob :

    trajekt Rostock – Trelleborg   155,- Euro

    trajekt Trelleborg – Sassnitz   1020,- SEK

    trajekt Oksfjord – Hasvik   519,- NOK

    nafta Praha – Hasvik a zpět  podle spotřeby auta cca 25.000,- Kč

    Povolené max. rychlosti  město/mimo město/dálnice

    Německo  50 / 100 / neomezeně – doporučeno 130 km/hod.

    Dánsko  50 / 80 / 110 km/hod

    Švédsko  50 / 70 / 110 km/hod  (na hlavních tazích povolena dopr. značkou vyšší)

    Finsko  50 / 80 / 120 km/hod  (na hlavních tazích povolena dopr. značkou vyšší)

    Norsko  50 / 80 / 90  km/hod

    odpověď na: Aktuální informace z Norska 2010 #1011138
    Bohuslav Poles
    Účastník

    Včera jsme se předčasně vrátili ze Soroy, cesta Hasvik – Praha 40 hodin. Na trajektu ze Soroy jsme zažili krásné 6-ti metrové vlny a celou cestu do Alty a 50 km za ní stále sněžilo a na silnicích se tvořily kluzké uježděné plotny. Po překonání hor do vnitrozemí už byla cesta klidná a v pohodě. Krásně jsme stíhali trajekt Trelleborg – Sassnitz (os. auto do 6m délky včetně 6-ti osob = 1020,- SEK) a propo, při jízdě do Norska jsme použili trajekt Rostock – Trelleborg a cena byla 155,- Euro.

    Co se týče pobytu na Hasfjord II, tak konečně jsou vyměněné lodě a odklizené dřevěné ruiny u fabriky. Bohužel i toto nestačí ke spokojenosti. Vzhledem k tomu, že bylo ještě dost sněhu, nešlo zajet autem k baráku, proto jsme museli parkovat u domu Ornulfa a vše nosit pěšky (ve sněhové bouři je těch 100 metrů nekonečných). Od auta k molu se jde z kopce a když trochu odtál sníh, tak jsme zjistili, že to po čem chodíme není hlína, ale vrstva zmrzlého koňského hnoje. Mezi molem a chodníkem fabriky chodíme po dřevěných paletách, aby jsme nechodili v blátě, to samé je na druhé straně mezi fabrikou a barákem. S elektrikou se také nic nezměnilo, pokud jsme chtěli vařit, muselo se vypnout topení, jinak opětovně padal jistič na Hasfjord I. Do kuchyně jsme si naštěstí přivezli vlastní nádobí, takže se mohlo i vařit. 🙂

    odpověď na: Klub Jihočeský kraj #1011137
    Bohuslav Poles
    Účastník

    4 Sten76 :  pilkry mám ty samé, co má Michal na shopu a pak jsem si nechal na zakázku udělat nový druh se dvěma plandavkama po boku a vnitřní patronou pro zvýraznění zvukového efektu při nárazu na dno, nebo prudké vertikální změně pohybu. Tento pilkr je o něco pomalejší než klasický švédský (chová se na propad podobně jako s masem), ale díky úpravě plandavek výří stále vodu a dělá daleko více pohybů na které reagují ryby. Samozřejmě je také nerezový. Až budu mít vyrobeny další, pošlu foto, teď jsem všechno v Norsku utrhal.

    4 Miky :  jestli si vezmete sraz na starost, budu jedině rád, já toho mám trochu moc. Každopádně 15/16.5.2010 mám plno a 29/30.5.2010 taky.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 190)