Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Nazdar všetkým – komuna Gjemnes a Battenfjord
Včera išli na žlto-oranžové pilkre 80 – 100 gramov, dnes na modré a zelené pilkre (herring)
75 – 200 gramov. Výsledky na obrázkoch
slubene foto
to sroubek a to all.. Kristiansund, Most, komuna Gjemnes
Dnes sa to prelomilo…po štyroch dňoch studenej až vlažnej rybačky prišla kelerová smršť. Dve hodinky na vode pod mostom pri Gjemnes ….foto napovie……
to sim
Kde je Hasfjord?
to vydra
žiadny policajti nás nechytili a nič sme nikomu neplatili. Pri čakaní na trajekt nás kontrolovali nemeckí policajti – v podstate išlo o rutinnú kontrolu pôvodu vozidla, nič sme nevykladali a okrem dokladov od nás nič nechceli. Skontrolovali všetky dostupné označenia, slušne sa poďakovali a pokračovali ďalej. Len pre zaujímavosť – kontrolovali iba auto s Bulharskými značkami a naše – s českými značkami (auto je požičané na základe doporučenia z týchto stránok – VW Multivan – vrele odporúčam – perfektné auto a výborná cena.
20.4.2010, Kristiansund rozhranie otvoreného mora a fjordu
Čas: 16:30
Hĺbka 41
Prívlačová udica Daiwa 80 – 300 g
Naviják Daiwa GS 8 4000
Šnúra 0,16 Corastrong
Pilker : 150 g žlto-oranžový
zdolávaná cca 20 minút
Pečeň (játra) plná parazitov
Kristiansund, Gjemnes, Most – pricestovali sme v sobotu od Lilehammeru sneženie. V nedeľu počasie v ktorom sa ryby dajú chytať iba veľmi ťažko – snehové búrky každých 40 minút, silný vietor. Chytilo sa asi 10 tresiek obyčajných (obecných), okolo 70 cm. Sonar ryby neukazuje nikde. ďalšie srávy zajtra.
Pozri si prípadne tento dokument http://www.spc.int/Coastfish/sections/training/fts_pdf/statutory/outboard_lg_en.pdf
na strane 11 je zobrazené, čo sklon motora robí s loďou
Ahoj,
nie je univerzálny návod. Optimálny uhol závisí od vyváženia lode, rozmiestnenia nákladu a osôb a samozrejme od rýchlosti. Zároveň na rôzne typy hladiny používam iný sklon – na vlny je lepšie vrtula bližšie k lodi – čím viac máš vrtulu k zdrkadlu lode, tým viac tlačíš špičku lode do vody. Naopak, čím ďalej máš vrtulu od zrkadla lode, tým viac dvíhaš špicu lode nad vodu. Mám čln so závesným motorom niekoľko desiatok rokov a moja skúsenosť je taká, že najúčinnejší je motor vtedy, keď za jazdy noha závesného motora zviera pravý uhol s hladinou. Preto by som na tvojom mieste nastavoval sklon motora “za jazdy” podľa konkrétnych podmienok.
už sme boli v kontakte…chodíme do Most – to je od Vašej chaty asi 20 km…. Chodíte chytať aj na more pri Kristiansunde?
to sroubek:
a toto je najúspešnejšia návnada…. pozžíval som normálny prívlačový naviják s monofilom 0,30 červený – pod vodou temer neviditeľný
to sroubek:
tak tu nám brali…
-
AutorPříspěvky