Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Vlastní dům
- Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel chata a poslední změna proběhla před 1 měsícem a 3 týdny.
-
AutorPříspěvky
-
#5071 11.11.2014 v 14:01
Dobrý den, zajímal by mě Váš názor. Jsem dlouholetý návštěvník teplých moří, hlavně Jadranu. Do loňska jsem tam měl vlastní loď a dlouhodobě pronajatou zahradu na obytný přívěs. Po vstupu Chorvatů do EU jsem o možnost pronájmu přišel a tak jsem přehodnotil celou jižní minulost a rozhodl se přesídlit na sever. Přece jen již nejsem nejmladší a teplo není to co v posledních letech vyhledávám. S rybařením v Norsku zkušenosti mám. Nejsem žádný odborník ani fanatik spíš pohodář.
Nyní k věci proč jsem založil toto vlákno. Když tu probírám vaše příspěvky a přečetl jsem toho opravdu hodně tak by mě zajímalo co říkáte tomu si ten dům raději koupit než si ho najímat. Vezmu li jak je obtížné sehnat zájezd na termín kdy chci. Nutnost plánovat to rok i více dopředu. Následně se pak potýkat s trajekty a rozmary, cestovek případně majitelů. nemluvě o tom, že když něco neklapne tak vám peníze nikdo stejně nevrátí. Jistě by se dalo najít i více negativ než jsou tato pro to tu ale nejsem a každý má zkušenosti své. Nedávno jsem narazil na dům v blízkosti polárního kruhu za cenu skoro stejnou jako zaplatím za dům v Čechách u rybníka. Zjistil jsem co by obnášelo vlastnictví takového domu a byl jsem překvapen, že to není složitější než si ho koupit zde a co hlavně to není ani drahé jak jsem myslel. Když to porovnám s cenou co platím za zájezd tak to mám za pár let doma.
Co mě teda zajímá. Váš názor, případné negativa které v tom vidíte. Nechci pronajímat ale jsem ochoten uvažovat o spoluvlastnictví aby se to ještě zlevnilo. Loď mám není to sice žádný parník ale nemusím kupovat stání je tam v obecním přístavu. Tak pokud k tomu máte co říci rád si přečtu vaše názory. Případné osobní rady nebo dotazy je možné přes zdejší SZ.