Ahoj, na této lokalitě už jsme byli 2x a pokaždé jsme nachytali, dříve jsme jezdili na Titran.
Na této lokalitě je vše trochu jinak. Pravda tu zazněla s tím, že je třeba jezdit dál. Výpočet který uváděl Petrstar až děsivě přesně popisuje naší spotřebu minulý rok. Jen bych doplnil, že je lepší mít mnohem více Norských korun než je 1500NOK /člena (důvodem je že platit benzín v kempu českými korunami je velmi nevýhodný. Minulý rok byl v kempu nor za 3kč a teď se dá koupit za 2kč ve směnárně. To znamená že když kupuješ 20l kanystr tak na něm reálně zaplatíš navíc o 600kč a to už je docela dost :) a stejně pojedete příští rok znovu jako my všichni.
Lokalitu můžeš nastudovat třeba tady: mapa
Vlevo dole se dají přepínat podkladové mapy, jedny se podobají těm co jsou v lodích a druhé mají vrstevnice a tudíž můžeš lépe číst reliéf dna. Dá se od nich stáhnout i appka přes sz jsem asi schopen poslat i "free apk" Já třeba mám tablet v nepromokavém obalu připojený na velkou powerbanku a mám na tom podkladové mapy s vrstevnicemi. Dává mi to možnost mít dvě mapy s různým zvětšením pro lepší orientaci. (viz. foto - fotka není ze svellingenu)
Jak píšou kluci je dobré se pojistit u allrisku. Myslím že minimálně "kapitán" lodě by to měl mít pojištění. Pry plní dobře, zkušenosti s tím naštěstí nemám.
Nástrahy máme osvědčené ale je v podstatě jedno na co budeš chytat, když tomu budeš věřit a budeš to tam házet tak nachytáš. (to platí i v čechách o přívlači) Já chytal polaky na zoomy s torpedo hlavičkou a kolega stejně dobře chytal na kulatou hlavičku a fialového twistera se žlutým ocáskem a bralo to oběma.
Vyjíždění, zajíždění a nebezpečí, že "uděláte" vrtuli je stejné jako při jízdě autem. Když budete jezdit jako bezmozci a riskovat tak se to stát může. Ale když kapitán bude koukat na mapu a hloubku a nejmenší hloubka kam pojedete bude 10m tak jste v klidu. Parkování prostě pomalu, na vodě má loď velký dojezd a posádka prostě při parkování musí pomoci. Na přídi vyskočit a chytit loď a pomoci usadit. Zvládli to jiní zvládnete to taky.
