Hasvik, NO
temperature icon 9°C
zataženo
Trondheim, NO
temperature icon 12°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 24°C
skoro jasno
Bergen, NO
temperature icon 16°C
skoro jasno
Malé, MV
temperature icon 29°C
skoro jasno

Servis navijáku

Ahoj,chci se s váma podělit jak funguje servis u Michala na elektrický mulťák.Minulou středu 9.5. navečer jsem mulťák odnesl na poštu.Dneska ráno mi ho PPLka přinesla až do kanclu.Vyčištěný,namazaný ,opravený....

Myslíte si,že je to zcela normální ????Já má většinou poslední dobou úplně jiné zkušenost.

Takže - Michale,díky ,ať se vám daří a jen tak dál.....

Odpovědět

:-D:-D:-D Kdo umi, ten umi :-D:-D:-D

To otapa: Je celkem smutné, že když dostaneme kvalitní službu, tak se ještě divíme, jestli to je normální. MĚLO BY TO BÝT NAPROSTO SAMOZŘEJMÉ. Ale mám občas podobné zkušenosti a pocity. Čili všechna čest průkopníkům poskytování kvalitních služeb, jako je Michal a jeho team. Podle mne by nenormální mělo být, kdyby společně s perfektně opraveným navijákem došla ještě zmražená trofejní treska jako pozornost podniku:-D:-D.

[citace]otapa napsal: Ahoj,chci se s váma podělit jak funguje servis u Michala na elektrický mulťák.Minulou středu 9.5. navečer jsem mulťák odnesl na poštu.Dneska ráno mi ho PPLka přinesla až do kanclu.Vyčištěný,namazaný ,opravený....

Myslíte si,že je to zcela normální ????Já má většinou poslední dobou úplně jiné zkušenost.

Takže - Michale,díky ,ať se vám daří a jen tak dál.....[/citace]

Tady u tohoto TEAMU RYBOLOV NORSKO JE TO NORMÁLNÍ,byl sem v Blansku před 14ti dňama a viděl sem na vlastní oči ten šrumec a radost,že to Michala a všechny kolem baví..

Jen tak dál a hodně štěstí..

Velmi kvituji servis el. multíků u Sima. Nyní bych prosil o info co se může stát s el. multíkem (nejčastě+jší problémy) a kdy je nutné mu dát servis. Možná, že to zde již někde bylo - nevím. Já jako technický antitalent rady přivítám tak mě nekamenujte. Jsme celkem 4 osoby, které letos poprvé použijí tyto navijáky a proto promiňte moji zvědavost. Hlavní je, že lze vše vyřídit zasláním do Blanska. V návodu píší, že se má baterie (gelová) dobíjet každý den i když není zcela vybitá.

Po letošní Soroya mi odešl Banax, pošlu Michalovi a jsem zvědav jak se s tím popere8-)

[citace]kim napsal: Velmi kvituji servis el. multíků u Sima. Nyní bych prosil o info co se může stát s el. multíkem (nejčastě+jší problémy) a kdy je nutné mu dát servis. Možná, že to zde již někde bylo - nevím. Já jako technický antitalent rady přivítám tak mě nekamenujte. Jsme celkem 4 osoby, které letos poprvé použijí tyto navijáky a proto promiňte moji zvědavost. Hlavní je, že lze vše vyřídit zasláním do Blanska. V návodu píší, že se má baterie (gelová) dobíjet každý den i když není zcela vybitá.[/citace]

Ahoj Františku.

Našel sem pro vás článek

Sroubku děkuji. Poslal jsem to kolegům. Jsi jednička. Ostatně i Ať se Ti daří. Již dnes však vím, že na příštím srazu ve Chválově asi nebudu. Bbylo totiž rozhodnuto, kolem 15.3.2013 odlétám na měsíc opět do tropů. Mám tam nevyřízené účty se žralokem obrovským.

To Kim: Baterii v Norsku také dobíjím každý den, ale ne z důvodu, že by hrozilo její poškození, spíše však proto, aby druhý den vydržela celý lov 8-10h. O baterii je důležité pěčovat hlavně po návratu z Norska. Měla by se minimálně 1x za sezónu, kdy se válí doma pořádně dobít a hlavně by se neměla skladovat tam, kde v zimě klesá teplota pod bod mrazu.

Nejčastější problémy s el. multiplikátory?

U starších modelů 4-5let jako je starý typ Banaxu, WFT Electra a Ryobi ADSS700AC/VS

dochází k poruchám řadiče, převodovky, překlapěče, přestávají fungovat tlačítka, odchází základní desky. Ale je o přístupu jednotlivců, jak se ke svému vybavení chovají. Mám zákazníky, kteří nedbalostí zlikvidují multiplikátor už za dva roky, ale jsou i tací, kteří mají Ryobi od roku 2005 a jezdí do Norska 2x ročně a mutík jim stále funguje a fungovat bude.

Velký mýtus je "el. mutíky jsou vodotěsné". Není tomu tak jsou pouze vodě odolné, slaná voda se tam dostatne a žere a žere.

Nejčastější chyby, které vedou k trvalému poškození jsou:

Trhání pletenky při vázce tzv. na tvrdo přes dotaženou brzdu multiplikátoru - většinou se načne ozubení kolečka v převodovce a velmi často se poškodí řadič.

Zdolávání ryb tzv. smykem, kdy se dotáhne brzda, prut se opře o hranu lodi a zapne se zdolávání. Tady většinou odejde obložení brzdy, převodovka a dost často se sfoukne elektromotor.

Další závažnou chybou je oprava multiplikátoru přímo na místě v Norsku. Už jsem měl na stole hodně mutiplikátorů, které si majitel snažil sám opravit a pak se hádal, že to neotevřel. Většinou ztratí nějaké pérko, nebo podložku, vymění šroubky a dost často při kompletaci mu i nějaká součástka zbyde, protože neví přesně kam patří. Následující den si jde na takto vytunění multík zachytat a jeho osud je spečetěn. Většinou je "dochytáno".

Moje doporučení je 1x za dva roky nechat multík prohlédnout, nechat si vyměnit spotřební veci jako je řadič, pérko překlapěč... a hlavně rozebrat do šroubku - odsolit a namazat!

Ilustrační foto o tom, jak jednoduché je rozebrat a složit zpět elektrický multiplikátor.

Sime děkuji za návod k použití. Přepošlu kolegům.

Musím souhlasit se Simem .Mám Ryobi už šest roků a každé dva roky ho Michal bleskově a perfekně prohlédne.Pořád funguje bez závad.Jezdím minimálně dvakrát někdy i čtyřikrát za rok do Norska.Vozím sebou náhradní a zatím jsem ho nemusel použít ,pouze jsem ho několikrát půjčil, když někomu z kolegů odešel ten jeho.Myslím si, že to je perfektním servisem prováděným Michalem a proto mu za to dík Láďa

To SIM: hele takovou fotku mám taky, ale složit jsme ho za 3 roky ještě nedokázal ...:-D

A možná na Michala prozradím tajemství, ale včera mi odkryl pokličku nové služby Rybolov Norsko.Prý mu pošleme starý Banax na údržbu a vrátí se nám nové Ryobi.....:-D

[citace]Dorsak napsal:

A možná na Michala prozradím tajemství, ale včera mi odkryl pokličku nové služby Rybolov Norsko.Prý mu pošleme starý Banax na údržbu a vrátí se nám nové Ryobi.....[/citace]

Už ho tam posílám:-D

  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.