Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › pokuta za rychlou jizdu autem
- Toto téma obsahuje celkem 43 odpovědí. Do diskuze (25 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel matrixxy a poslední změna proběhla před 7 roky a 7 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#29670 8.2.2012 v 22:42
To je asi tak jak tady u nás.rok jezdíš v pohodě a potom tě čapnou 2 za týden.mi jeli loni po 3 domů.řídil kolega valil to kolem 100 a kdyby mu jedna hodná norka neblikla tak ho to vyšlo asi hodně draho.stáli tam 2 auta s trojnožkou a kolem 5 policajtů.Takže i norové jsou loajální s ostatníma.
#29671 9.2.2012 v 6:51to Doki- vlani v aprili nas colnici kontrolovali o cca 23.00, aj batozinak kontroloval, chvalabohu len letmo
#29676 9.2.2012 v 9:02Pro Radyn – okolo 3. hodiny odpoledne bych se nedivil že měří. V obydlených místech limity respektuji.Taky tam jsou radary.
Ale zatím mi z diskuse vychází, že opuštěné severní pláně jsou pro “lehce zrychlený přesun” celkem bezpečné. Pokud je ovšem dobrý výhled do stran na případné losy/soby/pižmoně/rosomáky…
Mám jeden zatím hodně nezralý nápad: kdybychom se všichni složili na dvoumotorové letadlo pro cca 8 lidí, dali ho Simovi k zavážení part na jeho lokality, tak by bylo po pokutách… a kolik by to na osobu vyšlo? pár tisícovek? :-D:-D:-D
#29685 9.2.2012 v 10:44jj
Michale, tak si už rob pilotské skúšky:-D:-D:-D
Ono to asi tak jednoduché nebude. Je to o nekonečných povoleniach a poplatkoch.:-?
Určite sa oplatí dodržiavať predpisy.
Minimálne v obci. Tam prekračovať rýchlosť mi príde ako ruská ruleta.
Je pravda, že aj Nóry majú niekedy ťažkú nohu ale asi vedia, kde si to môžu dovoliť. Preto počas noci ich záves využívame.
Nedá sa to v žiadnom prípade porovnávať zo stavom u nás.
Vždy vravíme, že prejdeme PL-D hranice, a začína pohoda. Tam-späť žiadne krízové situácie.
#29687 9.2.2012 v 10:54Pilota bych měl…teď se ještě poskládat na to aero8-)8-)
#29742 9.2.2012 v 13:28Já mám taky kamaráda – pilota, pohodáře, a už do Norska letěl, jen tak pro radost, moc papírů to prý nebylo. A ta výhoda přímého letu třeba na Hasvik – co k tomu dodat… letadla zas až tak drahá nejsou. Třeba nějaká bazarová Cessna – no, a proč ne???
#29744 9.2.2012 v 15:07V loňském září, když jsme se vraceli po trojce domů, tak nás zastavil uniformovaný policista v civilním černém audi v úseku daleko mezi vesnicemi. Bylo to za překročenou rychlost. Chvíli jsme tápali, kde mohl asi stát, že jsme ho neviděli, ale fotka našeho auta na jeho zabudovaném kamerovém systému v audině nám to řekla zcela jasně. Musel být schovaný někde na lesní cestě v porostu! Pak už jen následovala složenka a okamžité zaplacení.
Po cestě tam nás ještě stavěli v Dánsku hned po vyjetí z trajektu a chtěli vidět obsah každé bedny co jsme vezli. Marně jsme tvrdili, že v bednách vezeme zmražené jídlo, otevřít jsme museli jednu po druhé, aby se přesvědčili, že tomu opravdu tak je.
Jinak máme kontrolu snad každou cestu, ale většinou je to ve Švédsku a s kontrolou dechu – bez problémů.
#29748 9.2.2012 v 17:55Zdravím.
V Něm. Dánsku a ve švédsku nás policajti nikdy nestavěli,ale v Norsku celníci v noci již několikrát a to jak na celnici tak hlavně asi tak do 10km za ní.Většinou se jen ptali co vezem kam jedem naštěstí nikdy žádná dukladná kontrola.
#29749 9.2.2012 v 18:00Pro Dan666 – tak už vím, kdo schytává ty kontroly za nás…policistu jsme v Dánsku ještě neviděli,natož pak celníka, ve Švédsku občas stojí celníci u trajektů, celkem pasivně, a dechové zkoušky se nebojíme – jen blázen by se napil za volantem při tak dlouhé cestě…
Ale šlo by ještě upřesnit v kolik hodin na vás ten norský “Kobra 11” číhal za bukem? Díky.
#29752 9.2.2012 v 19:31Doki napsal:
Pro Dan666 – tak už vím, kdo schytává ty kontroly za nás…policistu jsme v Dánsku ještě neviděli,natož pak celníka, ve Švédsku občas stojí celníci u trajektů, celkem pasivně, a dechové zkoušky se nebojíme – jen blázen by se napil za volantem při tak dlouhé cestě…
Ale šlo by ještě upřesnit v kolik hodin na vás ten norský “Kobra 11” číhal za bukem? Díky.
Mohlo být mezi 16.00h a 17.00h.
#29757 9.2.2012 v 20:29Souhlas se stipko. Ten kdo řídí, tak si “najde svýho Nora nebo Švéda” a zatím to vychází. Nikdy jsme neviděli policisty v Laponský části Finska, tam je klídek až do Kautokeina … ale to už je Norsko. Máte někdo jiné zkušenosti na severu Finska?
#30266 17.2.2012 v 12:38Zdravím všechny
Můj příběh s chlupatejme se odehrál v přístavu v Sassnitz projely jsme bránou kde se mění voucher na lodní lístek a jedeme k lodi já řídím a kamarád sedí vedle mě najednou kde se vzal tu se vzal policajt a že chce doklady atd.vzal doklady upozorňuji že od celé osádky voyu asi 10 min lustroval po té přišel vrací nám doklady mě řiká vše OK,ale že od spolujezdce chce ještě řidičák a zase lustoval asi 10 min pak se vrátil a říka OK.Tak nevim proč to chtel nebo jesli chtel byt důležitý.kamaráda co po něm chtel ridicak jsem se hned ptal zda nemá v D nějaky škraloup či něco jiného.tak nevim jestli měl ten policajt právo po něm ten řidičák chtít když mel v ruce už jeho pas
Ahoj
#30284 17.2.2012 v 14:382 hlasunek – ano Sassnitz potvrzuju, to jsou specialisti na potíže, velmi rádi hledají v počítačích. Dokonce maj obrovskou radost když můžou zadržet kamion z důvodu protože jinej kamion od stejný firmy na druhým konci německa před 3 měsíci projel ten a ten úsek dálnice a z nějakého důvodu mu nepípla mýtná krabička. Cena je xxx a dokud nezaplatíš tak se nehneš.
No nicméně sedět na místě spolujezdce asi bych německým soudruhům slušnou a uctivou formou doporučil si trhnout nohou místo toho aby chtěli můj řidičák.
#30460 19.2.2012 v 12:202 northwolf no jo trhnout nohou ale v té době jsme neměly nikoho kdo by uměl šprechtit,takže jsme radši držely hubu a krok
ahoj
#30465 19.2.2012 v 13:29Jo tak tomu rozumím, taky mi mizí ten pocit jistoty když se dostanu třeba do Francie kde mám téměř jistotu že se mnou english nikdo mluvit nebude. Ale v Německu bývá pravidlem že alespoň jeden z dvojice policajtů angličtinou vládne, takže při svých naježděných stovkách tisíc km jsem nějaké zkušenosti nasbíral. Namátkou jedna historka z Německa. Norskej kamion, 2 řidiči, jeden českej, jeden norskej. Můj norský kamarád Filip rád “na protest proti systému” porušuje pravidla o době řízení, ale víceméně respektuje rychlostní limity. Já naopak. Kontrola na dálnici, on za volantem, svedli nás na parkoviště k připravené váze, tu jsme měli ok. Následovala kontrola kotoučků z tachografu, vzal si od obou řidičů a na 10 min zmizel do auta. Po návratu se ptal na mé jméno, rozčiloval se a lamentoval cosi o Schumacherovi německy. Tak jsem se mu ze sedačky spolujezdce k těm kotoučkům přihlásil že to jsou moje. Ale protože on stál venku na straně řidiče a my jsme na sebe neviděli, tak naši konverzaci z angličtiny do angličtiny Filip ještě “tlumočil”. Polcajt: Dostanu pokutu 100 EUR za rychlost. Filip: Chce 100 EUR za rychlost na tvých kotoučcích. Já: Nic nedostane, nemá na to právo. Filip se otočil z5 k policajtovi a povídá: Rádi zaplatíme.
A i přes můj zásadní odpor (protože jsem věděl že moje rychlost za kterou to zkouší je promlčená) tu pokutu nakonec Filip zaplatil s odůvodněním: Raději zaplatím 100 EUR za Tvoji promlčenou rychlost a policajt bude spokojenej, než začne hledat na mých kotoučích a napálí mi 500 plným právem.
A měl samozřejmě pravdu, policajt byl se stovkou spokojenej a už do ničeho dál nešťoural. Podobný postup se mi mnohokrát vyplatil když jsem věděl že mám “drahej” problém mít rovněž “banální levnej” problém kterej policjat při kontrole objeví jako první, dá symbolickou pokutu a bude spokojenej.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › pokuta za rychlou jizdu autem