Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Hitra-Grefsnesvagen
- Toto téma obsahuje celkem 1,398 odpovědí. Do diskuze (88 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Pavel a poslední změna proběhla před 8 roky a 7 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#68803 24.7.2013 v 19:32
TO KARELFISH: pojištění spoluúčasti je k tomu, aby tě případná škoda nestála nic. Ale je to hlavně na velkou škodu, kdy spluúčast může jít do desítek tisíc.
#68805 24.7.2013 v 20:11os napsal: TO KARELFISH: pojištění spoluúčasti je k tomu, aby tě případná škoda nestála nic. Ale je to hlavně na velkou škodu, kdy spluúčast může jít do desítek tisíc.
—————————————–¨
No právě proto. Tak proč bych měl na místě platit delegátovi plnou cenu vrtule třeba 6000, nebo 4500,- Kč jak tu bylo uvedeno ? Stále mluvím o situaci,kdy majitel má loď pojištěnou se spoluúčastí a měl by tedy po mně chtít jen spoluúčast. Karel
#68806 24.7.2013 v 20:19Milý Karle, ta spoluúčast je ovšem taková morda, že by si za ní jel ještě jednou do Norska. Kupříkladu v Kvenvaeru na Hitře jsme měli spoluúčast 8.000,- NOK. Jen tak pro zajímavost, zničená vrtule je sranda, ale nakopnutá hřídel, jak psal o několik příspěvků výše Honza Dufek už taková sranda není. Tam se pohybuje cena opravy okolo 20.000,- NOK. A z toho je patrné, že pojištění za “pár” korun se opravdu vyplatí.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
#68807 24.7.2013 v 20:52DOSKY napsal: Milý Karle, ta spoluúčast je ovšem taková morda, že by si za ní jel ještě jednou do Norska. Kupříkladu v Kvenvaeru na Hitře jsme měli spoluúčast 8.000,- NOK. Jen tak pro zajímavost, zničená vrtule je sranda, ale nakopnutá hřídel, jak psal o několik příspěvků výše Honza Dufek už taková sranda není. Tam se pohybuje cena opravy okolo 20.000,- NOK. A z toho je patrné, že pojištění za “pár” korun se opravdu vyplatí.
—————————————————-
Chlapi Vy nečtete pořádně příspěvky. Já jsem přeci 100% pro připojištění se !!!.Jenom jsem chtěl vyjasnit mechanismus placení,když tu někdo psal, že se platí delegátovi na místě
cena vrtule(4500,-Kč nebo 6000,-Kč to je jedno) a pak že si to vyřídím s pojišťovnou při mém připojištění spoluúčasti,které dělá třeba 10 %.Pak mi tu někde chybí to pojištění majitele na těch cca 90 % chápete ? Pořád se bavíme o vrtuli, ale mechanismus úhrady by měl být stejný i na tu hřídel ne.Přeci nebudu na místě platit 20.000,- NOK v případě hřídele a pak si to doma vyřizovat s pojišťovnou.Ty peníze nikdo s sebou ani v Norsku nemá. Musí to fungovat jinak. 🙂 Karel
#68808 24.7.2013 v 20:57DOSKY napsal: Milý Karle, ta spoluúčast je ovšem taková morda, že by si za ní jel ještě jednou do Norska. Kupříkladu v Kvenvaeru na Hitře jsme měli spoluúčast 8.000,- NOK. Jen tak pro zajímavost, zničená vrtule je sranda, ale nakopnutá hřídel, jak psal o několik příspěvků výše Honza Dufek už taková sranda není. Tam se pohybuje cena opravy okolo 20.000,- NOK. A z toho je patrné, že pojištění za “pár” korun se opravdu vyplatí.
———————————-
Všecko Vám věřím.Já vím, že je tohle vlákno o Hitře,ale když už to rozebíráme, jak se teda na místě řešila ta hřídel ?
Karel
#68809 24.7.2013 v 21:03To karelfish: letos se nám podařilo zrušit vrtuli a majiteli jsme museli zaplatit celou částku. Jinak bychom už asi nejezdili. Dostali jsme fakturu a potvrzení. My jsme majiteli nic pro jeho pojišťovnu nevyplňovali ani nepodepisovali. Samozřejmě nevím, jestli to pak dodatečně nějak neřešil s našim delegátem (tím dodatečným řešením nemyslím, že by se s delegátem pak nějak “domlouvali”).
#68810 24.7.2013 v 23:00To karelfisch: pokud umíš číst mezi řádky, pochopíš z příspěvků ostatních, že odpověď na tvou otázku prostě neznají, že jakékoliv pojištění do Norska je na vodě. Nikdo Ti neřekne, jestli má majitel své lodi pojištěné. Protože pokud by je měl pojištěné, cokoliv se s lodí stane, šlo by na jeho pojistku a ty bys mu logicky zaplatil jen jeho spoluúčast, kterou mu jeho pojišťovna stejně jako u nás nezaplatí.
Na úhradu této spoluúčasti bys měl být pojištěn u nás. To však u nás žádná pojišťovna nedělá. Podle mého názoru majitelé lodí žádné pojištěné nemají, protože by se nedoplatili a těch škod, kdy nějaký “opilý nemotora” pošle loď ke dnu je tak málo, že se jim to i vyplatí. Proto tě za uraženou vrtuli na místě skásnou, stejně cenu škody určují jen oni a ty jsi jim vydán na pospas. Když tu škodu neuhradíš na místě, tak zbytek dovolené strávíš chytáním ze břehu na přívlač.
Proto, když jedeš na moře, jeď s čistou hlavu, budeš se snadno orientovat a poškození lodi ti pak vůbec nehrozí. Proč je asi zakázáno jezdit po silnicích v motorových vozidlech v podnapilém stavu? To samé platí pro loď. Při přílivu přejedeš všude, při odlivu je tam najednou skála. Kdo se dvěma promilema si to uvědomí?
#69889 22.8.2013 v 11:10heeej kamarádi Norkové,vyhlašuji bojovou pohotovost:-D máme to za 4 a počasí vypadá že bude v pohodě:-) už se těšíme všichni kluci z Plzně a Zvolena….a nejvíc Květka :-D:-D
#69911 22.8.2013 v 18:35Rybářská bojová pohotovost funguje na jedničku.Náviny připraveny.Výbava parádní pro všechny potřebné. Pavel neponechává nic náhodě.Štěstí přeje připraveným.Přeji hodně úlovků a klidné moře.:-)
#69918 22.8.2013 v 21:36Peeta napsal: To karelfish: letos se nám podařilo zrušit vrtuli a majiteli jsme museli zaplatit celou částku. Jinak bychom už asi nejezdili. Dostali jsme fakturu a potvrzení. My jsme majiteli nic pro jeho pojišťovnu nevyplňovali ani nepodepisovali. Samozřejmě nevím, jestli to pak dodatečně nějak neřešil s našim delegátem (tím dodatečným řešením nemyslím, že by se s delegátem pak nějak “domlouvali”).
———————————–
No máte pravdu, že jsme jim vydání napospas. Já jsem si teda zařídil pojištění u ALLRISK a když jsem se dotazoval na podrobnosti,taky si příslušná pracovnice nebyla 2x jistá,jak to funguje.Že prý se zeptá ředitele, ale ten zrovna nebyl k mání.Takže mi to vysvětlovala nějak tak,že na člun a pevně spojené příslušenství k němu bych měl platit na místě jen spoluúčast proti potvrzení a u věcí pevně nespojených,včetně vrtule, bych měl platit 100 % na místě a řešit to s tou pojiš´tovnou pak doma.Nedám ruku do ohně,že to tak přesně je.Výklad pracovniice pojišťovny nebyl zrovna srozumitelný. A pojistné plnění se mi zdá ale nízké,ale co nadělám.
Jinak pojištění lodí musí mít majitel přeci v kalkulaci ceny pobytu a zapůjčení lodě.
Zdraví Karel M.
#70240 29.8.2013 v 5:27znovu zdravím všechny norky s grefsnu…konečně sme se dočkali i když předpověd počasí nevěštila nic hezkého…cesta v pohode, hezky sme si na trajektu popovídali ze Zerpem a Márou,doladily bojové taktiky a tak….včera foukalo 10,ale i tak většina posádek vyjela mezi ostrůvky.Bylo docela problém prochytávat mělčiny drift byl docela silnej…pozitivum je,že jsou pořád najetý polaky,sice nechytli se žádne rekordy ale docela to šlo…v okolí mol v kempu je hodně malého potěru a do nich najíždějí docela slušný polaci..tak kdo nemněl odvahu na moře tak se vyřádil i v kempu…má výhodu,že je zchovanej pod kopcemi když foukne tak se dá hezky zachytat i z mol…makrel je hodně, jen je problěm si vybrat velikost cca 30cm :-S ted se už umoudřilo počasí, tak pádime na moře…všem norkům dnes přeji hezký lov…
#70249 29.8.2013 v 6:09to jigin:nás to včera nepustilo,tak jsme trochu popili a nachystali rybařinu.Dnes a zítra by mělo být počasí ok,tak hr na ně….
#70251 29.8.2013 v 6:23Supr kluci jen jim dejte.Dobrý lov.:-)
#70296 29.8.2013 v 21:28Ranní porada…dnes to byl hezký a uspěšný den
#70298 29.8.2013 v 21:38celý den se lovila klasika,hlavně Maške to chytalo
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Hitra-Grefsnesvagen