Nápověda Doporučujeme:
  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Duke a poslední změna proběhla před 8 roky a 7 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #209941
    Bowhunter
    Účastník
    (242 odpovědí)

    Vzhledem k tomu že sám podnikám a vím že pochvala potěší 🙂 tak jsem se po zkušenostech s různými PSEUDO

    E Shopy rozhodl napsat toto téma.Tento týden jsem opět a zase trošku utrácel 🙂 a objednával si  zboží přes internet a musím říci že jsem se v několika případech lidově řečeno nasral neochotou a absolutní neodborností těchto obchodů .V mnoha případech deklarací zboží jakoby skladem a pak po objednávce zboží není .To by bylo omluvitelné kdyby přišla alespon nějaká zpětná vazba prodejce.Problémy z reklamacemi apod.

    Každopádně chci vyzdvihnout a smeknout klobouk zde klukům z RYBOLOV NORSKA a jejich TOPFISHING.EU kde jsem zákazník již spoustu let a jejich E-SHOP se opravů může pyšnit přívlastkem obchod.Tím chci vyzdvihnout

    1Vždy perfektní rady v případě telefonických nebo osobních kontaktů .

    2/Vždy včas dodané zboží a to kvality kterou uvádí na svých webovkách

    3/Měl jsem možnost zde už i reklamovat zboží kde se projevila výrobní vada a reklamace byla vyřízena bez odkladu a okamžitě.

    4/Opravdu dobré a velmi seriozní ceny.

    5/V případě že zboží nední dostupné nebo se objeví nějaký problém okamžitá rekace ze strany kluků směrem k zákazníkovi třeba telefonem nebo emailem .

    Můžete namítnout proč to píšu .Vždyt by to měla být samozřejmost ……..no vzhledem k tomu že u všech obchodů to tak bohužel NENÍ tak zde skládám klukům POCHVALU  /i když za tu si nic nekoupí :-)))/.

    Ahoj Martin Bowman

    #209942
    Duke
    Správce
    (1401 odpovědí)

    Díky, snažíme jak se dá. Občas se něco ne zcela podaří, ale snažíme se problém vždy vyřesit ke spokojenosti zákazníka. Někdy zákazníka prostě uspokojit nejde. Až bude trochu víc klidu (podzim), tak máme pár nápadů co by sme chtěli zlepšit. Možná se hecnem uděláme to idří. 😉

    A taky nesnáším eshopy, co mají všchno skladem a pak ani do týdne zboží nedodají. U nás bejvá občas problém, že přijede parta rybářů a určitý nástrahy vyberou do menta, pak si rozklinu objednávky a už volám lidem, že to zrovna naní, jestli můžou počkat, nebo jestli ne. Nejlepší sou obejdnávky např. objednáno v úterý po 14h a v poznámce je napsaný, že ve čtvrtek jede do Norska, ale i to se dá zvládnout. Párkrát sme už i vezl zboží na motorce k zákazníkovy, aby se všechno stihlo. 😀

    Podle mě se alza.cz dost pokazila poslední půlrok, tím jak nabízí úplně všechno, už není pravda, že do druhýho dne všechno dodají, i když píšou skladem 🙁

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Lokality

Bakkan Wahl

Soroya

Seter Brygge

Madagaskar

Maledivy

Poslední fotogalerie

Madagaskar » listopad 2022

Maledivy » únor 2022

Tanzanie » Listopad 2022

Anketa

Jak hodnotíte system registrací a vývozu ryb?

(7)
(23)
(186)
(29)

Nahrávání ... Nahrávání ...