Nazdar Jonas,
letěli jsme s nimi loni v říjnu do Anglie letiště East Midlend, taky jsme jsme využili levných letů tam i zpět. Objednal jsem přes ně tři letenky, pět dní pobytu na hotelu a auto na dobu pobytu za 8000,- Kč.
U nás na Ruzyni vše probíhalo bez problémů, dcera měla krátce sundanou sádru a berle. Zařadili nás bez jakýchkoliv příplatků jako doprovod do skupiny s předností nástupu spolu s rodiči s dětmi.
Občerstvení jsme si mohli koupit. Po příletu vše klaplo také, v půjčovně aut na nás čekal až do jedné ráno a na hotelu bez problémů ve dvě ráno.
Na cestě zpět mírné dohady o velikosti příručního zavazadla, maj tam takové rámy a nafouknutější taška má problém. Zajímavé bylo, že před námi šly dvě baby s igelitkama na péřinu a ty prošly bez problémů.
Takže v pohodě.
Pak ještě máme jeden zážitek, kdy se dva dny před vánocema dcera vracela domů, na tom samém letišti je odbavili až k letadlu a před nástupem jim řekli, že je let zrušen. Bežela tedy k pokladnám, kde ji nabídli let až na Štědrý den nebo druhý den z jiného letiště v Birminghamu a s jinou společností, tak si ho koupila. Byli s ní dva študenti z Čech, první koupil letenku za určitý obnos, dcera už ji měla o dost dražší a ten poslední to měl nejdražší. Tak tak to stihla přejet vlakem na druhé letiště, a na vánoce byla doma, ale pak ty štrapace s proplacením nevyužité letenky, úhrada dalších nákladů, no otřes. Posílali jsme jim to skenované asi 3x za sebou, vše mejlem, žádné telefonické kontakty. Když jsme zaurgovali, proč se měsíc nic neděje, dostali jsme výhružnej mejl, že když budeme obtěžovat dalšími dotazy přestanou s námi komunikovat vůbec. Trvalo to 3 měsíce a mezi tím dceři ještě stáhli z účtu jen tak další 3 tisíce. Nakonec vše zaplatli a vrátili. A ten den to nebylo poprvé co let takhle zrušili. Bylo to už pokolikáté a následující dny zase. V TV pak říkali, že piloti se rozhodli, že mají přelítáno a tak nepřišli k letu.
Pokud nepoletíš před Vánocemi, tak s nimi leť. Je to 1:1.