Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › CA Hitra – již nikdy více
- Toto téma obsahuje celkem 12 odpovědí. Do diskuze (8 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel spring a poslední změna proběhla před 7 roky a 3 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#282807 16.6.2017 v 22:18
Vážení přátelé rybáři,
rád bych se s Vámi podělil o nemilou zkušenost – letošní pokaženou dovolenou. V Norsku jsem byl letos po deváté. V minulosti většinou s kamarády přes nějakou cestovku, párkrát jen tak na volno. Letos jsem si vybral jeden z prvních termínů u CA Hitra a vrátil jsem se přibližně před měsícem a půl. Záměrně jsem to nechal více jak měsíc uležet, než jsem se se zkušeností s “cestovkou…?” CA Hitra podělil s ostatními. Nechci tady podrobně popisovat, v čem konkrétně bylo se mnou (a co jsem slyšel s mnoha dalšími) “vydrbáno”. V základu jde hlavně o to, zda-li jste kamarád někoho z CA, jezdíte sem pravidelně, nebo jedete poprvé. To je zásadní rozdíl. Zde jsou si totiž všichni rovní, ale někteří jsou si rovnější. Po poradě s právníkem (právník mně řekl že jsem důvěřivej vůl a mám prostě smůlu) mám pro Vás co chcete jet s CA Hitra prvně jen jednu radu:
Než se rozhodnete svěřit nemalé peníze a také svých X dnů dovolené do rukou této společnosti, dobře si přečtěte smlouvu kterou podepisujete. A pokud nechcete zažít to co mnozí včetně mě, nechte si do smlouvy dopsat vše co vás napadne. Např. co se bude dít, pokud to co považujete za standard, nebude splněno. Co se bude dít, když Vám na moři několikrát během pobytu zdechne loď, kterou nebudete moci používat (mimochodem jsou v děsném stavu). A pokud se zamyslíte nad tím, že z vašich například 9 dnů na místě bude třeba 4 dny foukat a nebudete moci na moře a z dalších 5-ti dnů Vám 3x loď nepojede a kamarádi Vás budou muset tahat 10-15km zpět, máte po náladě a hlavně ….. každej se na vás vyprdne a nic vám nikdo nedá. Dále si doporučuji nechat napsat do smlouvy, jaký motor na lodi bude a co se stane, když svým slibům nebude moci CA na místě dostát. Byl vám slíben silnější 40k motor a „náhodou“ na vás nezbyl? No to je náhodička, že na kamarády zbude vždy …. Jednoduše se vám totiž může stát, že na dotaz “Ale já měl domluveno toto, toto, toto a toto….” Dostane odpověď: “Prostě není no, musíš se spokojit s tím co je!” 😀 Třeba hned při nástupu do autobusu vás zváží, nemáte-li nadlimitní váhu. Ale někdo jiný zahlásí „Bedny už mám naložený vole, váhu neřeš …. a budete koukat jako tele do lavoru“
Závěrem můj pocit z celkového stavu na místě:
Funguje to zde na bázi “kamaráčoftů” jako na vojně. Zobák není mazák nebo kámoš. Takže pokud zrovna nepatříte do skupiny vyvolených, buďte maximálně obezřetní, nebo zkuste nějakou jinou CA. Někdo prostě musí téhle stálé partičce co sem opakovaně jezdí ten nadstandard zadotovat. Mně z téhlé “dovolené” bylo šoufl.Pokud máte zájem a nedej bože máte třeba již zaplaceno, podrobnosti na co vše si máte dát bacha sdělím po mailu.
Mějte se všichni fajn
Petr
- Téma bylo upraveno před 7 roky a 5 měsíci uživatelem Sim.
#282825 17.6.2017 v 6:34Mne sa stalo niečo podobné s nemenovanou slovenskou cestovkou. Odvtedy chodím autom.
#282831 17.6.2017 v 7:06Petrtreska,musím zareagovat na Tvůj příspěvek.Myslím že mně za ty léta tady,zná spousta lidí a ví,že jsme s celým Aquantic teamem úzce navázaný na túto lokalitu.Upozarňuji,že nejsme nijak navázaný na CA HITRA.Cestovka nám už přes deset let umožňuje bezproblémově působit v této lokalitě…Kolem nás se pohybuje docela dost rybářů,kteří opakovaně jezdí na tuto lokalitu.Sám jsem v kontaktu de facto ze všema lidmi a majitelmi cestovek v Norsku a uplně všude zápasí se stejnými problémami.
Z dlouholetých zkušeností můžu říct,že je několik rizik které můžou pokazit dovolenou v Norsku.
1.Asi nejhorší varianta je když rybář jede do Norska sám bez party,tu je největší riziko že se dostane do party na loď,kteří preferují jiný spůsob rybolovu.Takových sporů jsem řešil už desítky a dokáže to pokazit celý pobyt.
2.neznáma lokalita.. jen v zorientování se na každej lokalitě zabere několik dnů,kdy se hledají místa a když dotoho jěště foukne,tak dojem je taky špatný….je to uplně všude.
3.lodě…. slaná voda je prevít,to vědí všichni co jezdí do Norska a neznám kemp,kde by za celou sezonu nebyl problém…
Vrátim se k problémům co napsal petrtreska,sám jsem zjisťoval jaké měli problémy od začátku sezony klienti cestovky a tahat museli do kempu jen dvě lodě,tak vím ,kdo psal tento zavádějíci článek.
Zhodou okolností,jsem byl s celým Aquantic teamem v termínu jak píše petrtreska ,proto se nás Tvůj příspěvek dotknul možná více,jak samotnou cestostovku.S tvého pohledu možná vypadáme jak privilegovaná partička, ale musím Tě usměrnit, že veškeré náklady si hradíme uplně stejně,jak ostatní klienti cestovky a spousta věcí si zajištujeme mimo cestovku přímo s majitelma kempu,proto to pro někoho může vypadat jak privilegace.Kdo nás zná ,ví,že pomáhame kdykoliv a všem klientům i mimo cestovku a nikoho nepošleme do pr….
Pořád se považuji za docela neutrální osobu a rozhodně ,kdyby jsme nebyli spokojeni s cestovkou ,tak s nimi nejezdíme…
Zajimavé je,že jsem měl v tomto termínu se sebou několik nováčků a každý mi řekl ,že to bylo jejich nejlepší Norsko co se týkalo rybařiny i když podmínky byli těžké.Muselo se jezdit až nad ránem.Ten kdo si nepřehodil režim,tak sedel celý den na baráku a 4den nelovil.My jsme lovili mimo jedné noci,každý den..Na celém dojmu nepřidala cesta naspátek,ale vyšší mocnosti neovlivníš.K cestovce můžu říct,že vyhovět Všem je nadlidský výkon a obdivuji majitelé,jak se vypořádavají,pro mně s malichernostmi.I když se budou snažit, jak budou chtít,vždy se najde někdo,kdo bude mít výhrady….
Poučení pro ostatní cestovky je,že nebrat za každou cenu každého klienta ,zvláště když nemá partu…za ty peníze to nestojí.Takový člověk dokáže zkazit dovolenou všem naokolo a problém je na světě.
CA Hitře a jejim cca 400 ,,privilegovaným,,klientům přeji nezkaženou dovolenou a když někdy potkáte někoho z AQUANTIC TEAMU s klidem ho poklepejte po rameni ,nikdy Vás nepošle do prdele…
Ve štvrtek jedem zas a jede snámi 17 nováčků,tak snaď vyvrátí negativní dojem Petrtresky….
Hezký den JIGIN. /Výboh Pavel/
Kdo chce více info taky mi může napsat SZ.Jěště jednou,nejsem majitelem ani delegátem CA HITRA.
#282905 18.6.2017 v 16:09jigin1:
V řadě toho co píšeš s tebou souhlasím. V žádném případě ale nesouhlasím s tvrzením, že jde o zavádějící článek. Je to jen upozornění pro ty, co nemají zkušenosti s ježděním do Norska s CA , aby pak nebyli nemile překvapeni. My jsme jeli ve dvou (normálně jezdíme 5 lidí) a s parťákem víme za ty leta, co nás může potkat na moři. S lidským faktorem však nic nenaděláš a není možno se na něj připravit. S kolegou jsme se “vyblbli” do sytosti a bylo to fajn.
Neznámá lokalita: Jen 2x jsme byli na stejném místě, jinak jezdíme poznávat pokaždé jinou lokalitu a problémy s tím spojené jsou nám známi. Tato lokalita se nám celkem líbila a asi se sem ještě podívám. Pokud teda bude možné zde pronajmout normální lodě a né “to” na čem jsme jezdili my.
Takže ty lodě….:
Ano slaná voda je prevít, to víme všichni. Ale nějak nechápu, proč je zde ta “slaná voda” jiná, než je “slaná voda” třeba na Lofotech, Averoy, Smole, Andvice, Bakanu, Gamviku nebo jinde kde jsme zatím byli. Ten přístup lidí kolem se kterými jsme se zatím za ta léta setkali byl rozhodně jiný než zde.
Také je chyba, že o těch problémech údajně CA neví (píšeš o dvou tahání) což byl asi případ v našem termínu. Nyní mám ve zprávě popsané stejné problémy i v termínu po nás (8.5.-20.5.) a navíc podobné pocity, jako jsme měli my v tom našem i od ostatních. A hlavně nejde jen o ten stav lodí ale o vše, co se zdálo být samozřejmostí před odjezdem a při příjezdu to tak nebylo. Prostě zklamání bylo velké.
Dále jsem přesvědčený, že konstruktivní kritika je hnacím motorem třeba i pro CA a lidi kolem a můžou se ze svých chyb poučit. Ale naprosto s tebou souhlasím, že je určitě lepší jednat přímo s majitelem objektu (což jsme doteď dělali i my)
PS: Chápu vás, kteří mně píšete osobně a nechcete to sem psát veřejně. Ale i tak byste mohli své negativní zkušenosti říci na CA osobně, když už nemáte koule to napsat sem, určitě by to byla kritika, kterou každý “podnikatel” jako já uvítá a může se z ní poučit.
#283673 2.7.2017 v 23:26Ahoj, dnes jsem byl upozorněn kamarádem na tento článek a docela jsem se pobavil. My jsme jeli v termínu č.4 – 26.května až 7. června. A musím konstatovat, že i u nás to byla veselá taškařice.
První zajímavá situace nastala hned po výjezdu z Prahy, kdy nám někdo volal, že na parkovišti zůstalo několik beden s věcmi 😀 Takže otočka a zpět na parkoviště pro bedny. Trocha zdržení a nějak nikdo nechápal, jak je to vůbec možné.
Jinak to co píšeš o „rovnosti“ jsme v našem termínu pocítili také a to nejen já, ale i řada lidí kolem. Konkrétně třech „nerybářů“, kteří si nechali sjedna od A do Z vše a nefungovalo jim téměř nic, včetně zapůjčených věcí za poplatek …. no těch nám bylo opravdu líto. Další rozčarování pak na místě samotném, kdy jsme měli pocit, že co nám bylo naslibováno najednou neplatí. Já osobně si třeba vůbec nedovedu představit, že jedu někam na dovolenou do Karibiku, nebo třeba to pitomého Egypta a na dotaz „nemáme na pokoji toaleťák“ se „zákazníkovi“ dostane odpověď „sis ho nepřivez vole?“ 😀 Nebo třeba myčka v kuchyni, kde nejsou tablety, takže umýt nádobí se dá leda horkou vodou, nebo si je můžete dojít koupit do pár km vzdáleného obchodu …. super ne? 😀 Jinak s těma loděma máš pravdu, když to srovnám s Bakanem a přístupem Bena, nedá se to srovnat. Co já vím, tak v našem termínu také několika lidem klekla loď a kolegové co se věnovali u to dle vyprávění kluků co je táhli měli dost o tlamu. Až pojedu příště k Benovi, musím mu povyprávět o zkušenosti s CA Hitra. Asi se tomu ještě párkrát zasmějeme. Každopádně k profesionalitě to mělo hoooodně daleko, spíš amatérismus nejvyšší kvality 😀
Nejlepší taškařice byla však cestou zpět, kdy nás kontrolovala místní Policie. Ti zjistili, že autobus má několik měsíců propadlý tachograf a doprovodili nás do nejbližšího servisu. Následná informace že budeme čekat možná i pár hodin na servis měla za následek, že „pan vedoucí“ rozhodl, že se na nějakou Policii vykašleme a pojedeme dál. Jak se následně ukázalo, Norští policisté znají „čecháčství“ až moc dobře a nechali se informovat od servisu, zda-li jsme podstoupili servis a dozvěděli se, že jsme se na to vyprdli. A za pár km nás lapili znova. Následné zdržení bylo na pár hodin. V tu chvíli to asi bylo na ohnutí někoho přes koleno, někoho u koho se stala chyba ve výchově. Opět profíci na svém místě :-D</p>
Celkově bych řekl, že největší průšvih této lokality je v tom, že je to na moře děsně daleko a ty polorozpadlý kocábky se slabejma motorama jsou prostě naprosto nevyhovující. Já teda osobně s CA Hitra taky nikdy více a další Norsko bude jen autem na vlastní triko. A asi opět k Benovi na Bakkan.
PS pro Pavla Výboha:
Docela mě Pavle pobavila věta: „potkáte někoho z AQUANTIC TEAMU s klidem ho poklepejte po rameni ,nikdy Vás nepošle do pr….
Vzpomněl jsem si na tu situaci, kdy jsme se domluvili naše loď (já a ten Pavel – Moravák) , že pojedeme spolu, protože jsme byli v nové lokalitě na místě, kde jsme byli poprvé. S naším motorem 25K oproti tvé lodi s motorem 40K ….. Byli jsme domluvení, že budeme lovit spolu a spolu se i vrátíme. X km od domova oznámil, že máme zůstat u sádek a odjel jsi na volné moře a nechal jsi nás tam napospas. Větší podraz jsem v životě nezažil. Byli jsme v tu chvíli neznámo kde. Naštěstí ti dva kluci (ti co jezdili ve žlutých oblecích a bydleli nad Umlaufem) nás dovedli zpět. A následně jsme pak nikdo z nás nepochopil, jak takovej „pan rybář“ může něco takovýho udělat. No když se nestydíš, je to tvoje svědomí.
Přeji všem jen hezké zážitky z Norska.Jirka – Plzeň
#283706 3.7.2017 v 9:09Tak u toho jsem byl.Ty kluky co tam zůstali sami a vůbec nevěděli kde jsou, jsem do kempu dovedl já s Martinem.Rozhodně to pro ně byla dost nepříjemná situace.S loděma letos problémy byli.My sami jsme je také měli, ale stačilo zajít za mechanikem říct mu o co jde a on vše opravil k naší úplné spokojenosti.Jak to řešili ostatní nevím.Mluví Norsky, Německy i Anglicky.Co se týče toaletního papíru a mýdla tak je pravda že na apartmenu lecos nebylo,ale po příjezdu do kempu Vláďa jasně řekl že když k této situaci dojde, tak že se má přijít za ním a vše zařídí.Jak to fungovalo nevím, protože jsem si za uklízečkou zašel osobně a řekl jsem jí Anglicky co potřebuji a na jakém apartmenu jsem.Vše doplnila bez naší přítomnosti.Sebou jsem si mimo sprchového gelu nevezl nic jelikož tam vždy vše bylo.Jindřich.
#283714 3.7.2017 v 13:18Ahoj Pavel/LINDBERG/….Píšu akorát znovu z Hitry.Už jsem nechtěl reagovat ale musel sem.V termínu ve kterým jsme byli spolu bylo hodně smůly.Pavla z moravy co jsi mněl na lodi, loni jezdil se mnou na lodi a učil sem ho 9 dní jezdit ,orientovat se a používat navigaci.Chytnul největší rybu zájezdu a myslel jsem, že se to naučil anebo si to alespon zapamatoval.Já jsem mněl v tom termínu 12 lidí nováčků a musel by sem se desetkrát naklonovat, aby jsem všem vyhověl.Všichni používali moje vybavení a nástrahy.Jěště v den příjezdu jsem nevěděl s kým budu jezdit a museli se rozdělit lidi, aby aspoň jeden mněl nějaký skušenosti.Upozorňuji, že nikdy jsem od nikoho nevzal ani korunu za průvodcování a půjčování nářadí a nástrah.Pro mně je největší problém ,že spousta posádek čeká při výjezdu z kempu a pak se pověsí v konvoji zamnou a já je vyvedu na loviska.Lov polaků není o setrvání na jednom místě ale o lovení kolem skal a zátok.Kdybych mněl čekat na každou loď aby se posunula a neskejsla na jednom místě půl dne,tak by nikdo nechytal.Taky si chci v Norsku zachytat a každý kdo přišel semnou do kontaktu a ptal se na místa ví ,že mu je ukážu přesně.Ale není to jen o místě ale i nástrahách ,dřevěných rukou a spousta maličkostí, které rozhodují jestli na top místě zachytáte nebo ne…..Teď šlape v kempu všechno v pohodě a loď ani jednu nemuseli táhnout.Už na více jak půlce lodí jsou uplně nové motory 40hp.Toaleťáky jsou a když dojdou žádny problém.Vím jsou to maličkosti, které dokážou znepříjemnit, ale pořád budu tvrdit,že Grefsnesvagen je jeden z najkomplexnejších a nejlepších kempů co se týče ubytování v Norsku.Na ryby je hodně specifický a je to hlavně polaková lokalita.Oproti minulým rokům se i na můj vkus musí jezdit dál….cca 5-8km….co je to napr.oproti Smole nebo jiných lokalit docela v pohodě.Kritika je zdravá a posouvá dál…..CA Hitra je hodně závislá na majitelích kempu a jejich podmínek ale to je všude.O problémech s autobusem vím,ja jsem jel autem a v Německu jsme 4 a 2 hodiny zůstali v koloně….Když je smůlny den, tak se posere i to co se nedá posrat… sklidem můžem zajet na pivo a pokecat o Norsku….Jinak největší problém je vypínat motor při driftu a puštěném sonaru,pak docela v krátkem čase dokáže vybít baterii a problém je na světě.bylo to i ve vašem případě.Ověřil jsem si to u mechanika v kempu.Je to dobře vědět i pro moje lidi, aby nedocházelo pak k zbytečným problémům.Nevím jestli se vyjádří k tomuto i majitelé CA HITRA ale vše berou na vědomí…..
Pavel,,Jigin,,
#283715 3.7.2017 v 13:26Jo ještě jednou, každý sonar má v navigaci vlčí stopu a myslím si, že i dítě s mateřský školky se dokáže vrátit po vlčí stopě do kempu a ve vaším případu přímou cestou.Je to základní věc,kterou každého učím a tvůj parťák na lodi to znal….tak nechápu proč ten zmatek kolem toho….
moje posledná reakce a jedem znovu lovit na RN.
#284975 24.7.2017 v 10:46Jo ještě jednou, každý sonar má v navigaci vlčí stopu a myslím si, že i dítě s mateřský školky se dokáže vrátit po vlčí stopě do kempu a ve vaším případu přímou cestou.Je to základní věc,kterou každého učím a tvůj parťák na lodi to znal….tak nechápu proč ten zmatek kolem toho…. moje posledná reakce a jedem znovu lovit na RN.
Ahojky všem zúčastněným :-),
nebudu pouze reagovat na jednotlivé články a pisatele, ale vyjádřím se i dle postřehů naší skupiny – tj. spearfisherů (2016 a 2017 – samosebou uvedu občanské jméno níže:-).
CA HITRA na mne působí jako standardní česká cestovka se všemi pozitivy i negativy. Jako bonus je tam takové vojenskoskautské vedení – asi to k tomu patří a účastníci zájezdů této CK jsou na to navyklí a potřebují to na rozdíl od některých z nás.
Zádrhele k cestování busem asi patří, každá naše cesta byla tímto neduhem zasažena, ale letošní byla přes limit – jak už to popisoval Jirka.
Ubytování nemá chybu, nádherné magické místo, slušně vybavené se saunami v každém apartmá atd. Detaily, že někde chybí to či ono, sice nepotěší, ale dají se vyřešit.
Ale k lodím! Utržená páka vodní pumpy neopravena do konce pobytu, slabé a nevhodné baterie! To je dosti nepochopitelné a řekl bych, že i nebezpečné – vyzkoušeno na vlastní kůži. Nechybělo moc a byl p….r na světě (omlouvám se za vulgární označení), ale nebyla to žádná legrace v dané situaci. Když nejde loď kvůli baterii nastartovat a hrozí ztroskotání v noci někde cca 10 km od chalupy, měl by se majitel maríny a CK nad sebou zamyslet a ne někomu vysvětlovat, že motor musí být pořád v činnosti :-). Nehledě, že při spearfishingu bychom museli nechat dobrovolníka na palubě :-). Celkově vzato: stačí silnější baterie včas dobíjené a servisované atd. Naše loď byla opravena po cca 12 hodinách – asi výměna baterie.
Tento problém a další drobnosti, co kazí celkový dojem “dovolené”, nepotkal pouze nás, dle sdílení zážitků cestou zpět do ČR.
Za “spearfishery” bych se na Hitru rád vrátil, ale jestli se stejnou CK a busem …….???
PS: nikomu neberu jeho názory a zkušenosti s touto lokalitou a CK, a navíc skalní rybář snese i pro jiné nesnesitelné.
Hezký den všem čudlařům :-).
Josef Melichar
#285047 25.7.2017 v 15:40No tak jak je vidět, tak nejsme jediní kdo měl problém s CA Hitra, akorát je škoda, že mně to píšete do mailu. Napište to sem. Oni vás příště stejně na Hitru vemou, nebojte nic. Akorát tam možná budete ve středu pozornosti za kverulanty. :-)S loděma tam byl problém loni i letos …. O.K., ale ví to u CA Hitra? Mohli se z toho třeba poučit a nemuselo se to letos opakovat. 🙁
Vedlejší lodi nešel také echolot, ale byli to kluci co to tam znali, já zase chápu, že když někdo vidí určitý typ echolotu prvně, může mít problém v menu najít a nastavit vše tak, jak by potřeboval. A mně se osobně stalo, že jsem omylem kliknul v menu na něco co jsem neměl, protože Německy neumím a ten echolot tenkrát byl jen v Němčině. A hned to byla pakárna. Následně jsme měli na echolotu “zrnění” a opravilo se to až v přístavu. Ale to byla moje chyba na Lofotech ….
Takže jestli se ti kluci spolehli na doprovod a pak je doprovod vypekl, tak se ani nedivím, že to mohl být nepříjemný zážitek. S loděma tam byl problém loni a letos opět. Že by změna majitele ze zodpovědného Nora na Německého šetřílka? 😀
PS Jirka – Plzeň: Ta příhoda s autobusem mě hodně pobavila, to je mi vás teda upřímně líto, docela se divím, že jste to vydrželi a nebylo z toho ublížení na zdraví 😀
#285049 25.7.2017 v 17:23Ahoj Pepo,
to jak píšeš vojensko-skautské vedení jak píšeš, mě osobně přišlo chvíli k pláči, chvíli k smíchu. Nevidím žádný rozdíl mezi “cestovkou a cestovkou”. Jestli je to CA Hitra, Exim, Fischer, nebo třeba Čedok je mně uplně u pr …. Ale na rovinu …. dovedeš si představit, že něco takového zažiješ třeba v Řecku s Eximem, ve Švédsku s Čedokem, nebo v Itálii s Fischerem? Myslím, že by se hanbou propadli 😀 Já osobně jsem ještě nezažil větší amatérismus než tady a nejvíce mě šokovalo, že se spolumajitel tvářil, že je vše v nejlepším pořádku. To je právě ten problém …. že CA Hitra si zřejmě vůbec nepřipouští, že tato úroveň komunikace a vydrbávání se zákazníkem patří tak maximálně X let nazpět, možná maximálně na dálný východ, nebo na balkán a né do střední Evropy roku 2017 😀
Například potápění v Egyptě letecky s plnou penzí tě vyjde na podobné peníze a věř mi, že ta úroveň bude i u “arabáčů” úplně jinej level. 😀 A to nemluvím o systému dopravy. Odjezd těsně před půlnocí, příjezd těsně po půlnoci, aby se mohlo prezentovat X dnů zájezdu, přitom je to prakticky o 2 dny kratší a to nemluvím o 6-8mi hodinách přestávky, které řidiči musí ze zákona tam i zpět podstoupit. Že ten čas ale zákazník zaplatí, o tom se pak akorát šeptá v autobuse po té, co jsou všichni nas..ní, že musí dalších x hodin čekat navíc kvůli průšvihu s tachografem a ignorantství nařízení Norského policisty. A to nemluvím o té ostudě, co jsme pro ČR cestou zpět způsobili. Každopádně jsem měl pocit, že za tu ostudu se stydí jen zákazníci a řidiči a “pan náčelník” ještě machruje, jak chtěl pro nás to nejlepší kvůli zpoždění trajektu. …. Pěkný kulový, ještě tu O Červené karkulce. Akorát ze sebe udělali pitomce.
PS: Před pár dny jsem mluvil se známým z Hracholusek, který prodává v Goethovce. Smál se, že jsem trouba, že tohle není nic nového a že jsem měl přijít a zeptat se kam a s kým. Nojono, já za ním tenkrát byl, ale když on tam zrovna tenkrát nebyl. Hold smůla a příště pojedeme sami. 🙂
#285053 25.7.2017 v 22:07Ahoj klucí , příště jedtě s CK tour na Titran – vše OK ,jak cesta autobusem tak pobyt na velikou jedničku . Není to reklama ,ale pravda . Naše mamča se o nás stará jako o víc jak vlastní ( ta mamča je echt paní Nováková) ČAU všem příznivcum Norského rybolovu . VIKI
#285139 28.7.2017 v 18:42Já jsem si myslel, že doba zlatokopů v Norsku skončila krachem CK Korlin. Tam jsme si lodě opravovali sami a byli i takový profíci, kteří si ž ČR vozili vlastní náhradní díly. To byla doba, ještě že už je to za náma.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › CA Hitra – již nikdy více