Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 19°C
zataženo
Trondheim, NO
temperature icon 16°C
oblačno
Oslo, NO
temperature icon 17°C
prudký déšť
Bergen, NO
temperature icon 15°C
oblačno
Malé, MV
temperature icon 30°C
polojasno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

český rybář

Ladislav Seregely
16.12.2009 ID: 523834

Reagujem na článok v českom rybárovi č. 12. Konkrétne na článok Arnoy. Pán Finta tam opisuje, aké je to pekné prostredie a perfektné ubytko,čo je pravda. Len tie nafotené úlovky mi nejdú do hlavy. Totiž, my sme tam tiež boli v termíne 28.6.-3.7.2009 a nestretli sme sa s nimi. Okrem nás tam boli len Poliaci a Nemci. Čo sa týka úlovkov, nikto z nás také nenachytal, ani nikto týždeň pred nami. Z toho usudzujem, že tam neboli. Ale v podstate je tam skutočne krásne a určite je to dobré miesto na rybolov, len sme nevystihli dobrý termín.

0
Odpovědět
kosatka
16.12.2009 ID: 1007178

Redakce Českého rybáře patří mezi testery CK Pepa. To znamená, že navštěvují hlavně jeho lokality, kterým dělají reklamu. Takže moc objektivně asi psát nemohou. Určitě si nedovolí napsat, tady jsme vybouchli, sem nejezděte. Posílám odkaz jak dobře spolupracuje CK Pepa s Českým rybářem. Arnoy Papír snese všechno, ale pokud tam vybouchli a dali tam ryby z jiné lokality, tak je to pěknej podraz.

0

Odpovědět

ZM
17.12.2009 ID: 1007190

Ten odkaz je z katalogu CK a fotografie jsou v katalogu DinTur.Třeba se séfredaktor k tomu vyjádří.Docela by mě to zajímalo,časopis odebírám a z některých článků čerpám informace k našemu příštímu zájezdu.   

0

Odpovědět

ZM
17.12.2009 ID: 1007200

Z redakce Českého rybáře mně bylo na můj dotaz odpovězeno toto(pan Finta se snažil zaregistrovat,nepodařilo se mu to,proto to poslal na můj mail):

Ivan Finta
šéfredaktor

Zdravím Vás z redakce Českého rybáře,

jmenuji se Ivan Finta a jsem šéfredaktorem tohoto časopisu. No, co k tomu
říct. Především - na Arnoyi jsme byli přesně v uvedeném termínu a zachytali
jsme si jako málokde v Norsku. Dále chci podotknout, že všechny ryby na
snímcích jsou z tohoto místa - není tam žádná přidaná z jiné lokality nebo z
materiálů CK DINTUR ani CK PEPA. Spíše naopak, některé fotografie z našich
výprav poskytujeme oběma CK ke zveřejnění v jejich materiálech. Ať nás
nazýváte testery CK PEPA, nebo ne, musím trvat na tom, že v daném termínu
jsme si na Arnoyi zachytali skvěle. Zároveň dodávám, že tyto úlovky jsou
výsledkem snažení 16 rybářů, a pro ty, kterým to udělá radost, i to, že má
největší ulovená ryba nepřesáhla tentokrát hranici 98 cm (treska obecná) a
nechytil jsem ani halibuta. Trochu mě překvapuje přístup autora (lado.sk),
který si zřejmě myslí, že pokud v určitém termínu na určité lokalitě
nenachytá on a jeho přátelé, je logické, že se to nemůže povést nikomu.
Nevím, co si představujete pod pojmem "tester CK PEPA" - asi člověka, který
dostane zdarma zájezd a pak musí psát jenom chválu, aby ho jeho chlebodárce
neodstavil od lizu. Opravdu si myslíte, že si to v časopise, který si
měsíčně přečte (dle průzkumu, kterému můžeme a nemusíme věřit) cca 180 000
rybářů, můžeme dovolit (myslím psát nepravdivé informace) a že to máme
zapotřebí? Nedivím se, že pochybujete (lhářů je spousta), ale pravdou je, že
s CK PEPA jsme byli na mnoha lokalitách (jako s mnoha dalšími nebo
soukromě), a Ti, kteří časopis Český rybář čtou, snad vědí, že byla místa,
kde jsme nachytali, ale i lokality, kde se to nepovedlo. To je rybařina!
Doufám, že Vám to potvrdí i tvůrci těchto výborných stránek, kterým já
osobně věřím a z jejich článků o rybolovu v Norsku jsem načerpal množství
důležitých informací, které jsem následně i využil. V každém případě se
snažíme jezdit po celém Norsku a zkoušet různé revíry, i když by bylo
jednodušší strávit 14 dní nebo měsíc na špičkových severněji položených
lokalitách (Soroya apod.), kde bychom (asi) pěkné ryby nachytali, nafotili a
rozvrstvili do oněch 2-3 článku o Norsku, které v průběhu roku (jako
reportáž z našich výprav) uveřejňujeme. Takže, vážení čtenáři, věřte
nevěřte - každé slovo z článku o Arnoyi je pravda a stojím si za ním! Přeji
Vám do roku 2010, ať se Vám splní Vaše rybářské sny. Ivan Finta

0

Odpovědět

ZM
17.12.2009 ID: 1007201

Tak ještě jednou pan Ivan Finta,teď myslím už bude vše jasné

 

Zdravím Vás ještě jednou z redakce,
a musím se všem omluvit. Nasadili jste mi brouka do hlavy, hledal jsem v
účtech faktury za pobyt na Arnoyi a zjistil jsem, že jsem si spletl měsíce a
celý pobyt o měsíc posunul, čímž jsem mystifikoval nejen autora příspěvku
(lado.sk), kterému se tímto dodatečně omlouvám, ale i všechny čtenáře
časopisu Český rybář. Na lokalitě Arnoy jsme nerybařili v termínu 30. 6. -
4. 7. 2009, ale o měsíc později, tudíž 30. 7. - 4. 8. 2009. Tento svůj omyl
považuji za natolik závažný (vzhledem k tomu, že mnoho rybářů si vybírá
pobyty podle článků a uvedené termíny, ve kterých se daří, považují za
směrodatné), že uvedu omluvu i v časopise (bohužel až v únorovém čísle -
2/2010, protože lednové číslo už je v tisku), kde se pokusím vše napravit a
uvést na správnou míru. Omluva bude uveřejněna i na našem webu
http://www.ceskyrybar.net). Bohužel musím konstatovat, že stejná chyba bude i v
následujícím článku o rybolovu na ostrově Blomsoy, který vyjde v lednovém
čísle Českého rybáře. Jsem hňup, ale prostě se to stalo! Lado.sk - přijmi
prosím ještě jednou mou omluvu, stejně jako Vy ostatní!

S pozdravem

Ivan Finta

0

Odpovědět

Ladislav Seregely
17.12.2009 ID: 1007207

Samozrejme všetko je ok, mne len to nejako nepasovalo.
Ale opet zdoraznujem že je tam super miesto a konfort čo sa tyka ubytovania aj člnov.Pravdu povediac šli sme tam kvoli večšim kelerom ktore v tom čase tam mali byť,ale nam to nevyšlo.Mali sme sice dva zabery halibuta s jednym sme sa trapili 30min a druheho sme s člnom nahanali 40 min ale priznam že oba nam ušli.Vytiahli sme ich z 70 respektive 85metrov maksimalne na cca 20 metrov a viac to nešlo.Museli to byť nejake trabanty.V porovnani s inymi lokalitami je to drahšie ale stoji to zato.
A vy bratia česi mate jednu vyhodu že sa nemusite trepať cez polsko.

S pozdravom lada.

0

Odpovědět

Vlkous
18.12.2009 ID: 1007211

Pane Ivane Finto.

Měl jsem obavu, že to skončí slovo proti slovu. Jsem  moc rád, že Vás napadlo hledat nakonec i najít to správné datum. Tohle je pro nás Norky moc důležité - vědět kdy a kde. A vlastně nejen Norky :-)  Já vím, že si z jednoho článku, člověk jednoznačný obrázek dělat nemůže. Ale z více článku se dají za několik let poskládat velice solidní informace o lokalitách.

Klobouk dolů - překvapil jste mě. Miloslav Křišta.

 

0

Odpovědět

stipko
20.12.2009 ID: 1007233

Klobúk dole pred panom Fintom. Často sa to nevidí.

To lado.sk: Odkiaľ jazdíš? My jazdíme tiež cez PL a bez problémov. Bývam v Jeseníkoch, tak je to cez PL najjednoduchšie. Za hodinu som na A4 Wroclaw - Cottbus - Berlin - Rostock.

Ak bych mal byť rád z D1, radšej to PL.

0

Odpovědět

Martin Pribyl
23.12.2009 ID: 1007281

Zdravim vsechny, mohu jenom potvrdit clanek v Ceskem Rybari. Byl jsem jednim z ucastniku teto vypravy (podotykam ze nejsem zadny tester apod. zajezd jsem si platil!). V Norsku jsem byl jiz 5x na ruznych mistech a tohle bylo proste TOP. Co se tyka ubytovani, servisu, lodi to nema chybu. Ohledne ryb je to dycky trochu o stesti, ze nekdo nenachyta (respektive nechyti treba velke ryby) neznamena ze o tyden pozdeji se to nepovede. Tresek jsme nachytali opravdu nespocetne a halibuti - proste jsme meli stesti. Ja sam jsem chytil tresku pres 120cm a halibuta 139cm. Ale velkeho kelera jsme treba my na lodi nechytili ani jednoho, takze stejne jako lado sme je proste nenasli, respektive tam nebyli. Ale zato polaci na privlac se nachytat dali a docela pekne kusy 70-90cm. Ale nevim jak lado.sk, my jezdili docela daleko na more, cca 10-15km od kempu, kde byli supr mista. Pokud nekdo chce neni problem zaslat i dalsi fotky, ktere v casopisu uverejneny nebyli. Mam je vsechny v PC.

0

Odpovědět

sandokan
24.12.2009 ID: 1007287

Já českého rybáře vůbec neznám , ale rád se podívám na pěkné fotky z Norska. Tak śup, sem s nimi!

0

Odpovědět

Martin Pribyl
29.12.2009 ID: 1007366

tak nejake fotky jsem nahral do svoji galerie, postupne pridam dalsi

0

Odpovědět

  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.