Zdravím z Vestrålen a přidávám své nejnovější zkušenosti s lítáním s Norwegian. Poprvé se mi včera stalo že jsem kvůli zpožděnému letu z Prahy (oba lety s Norwegian) nestihnul v Oslu přestoupit, bez problémů mi vyměnili letenku za pozdější let, čekací doba v Oslu se mi však protáhla místo původně plánované jedné hodiny (na přenesení zavazadel přes celní kontrolu a následné odbavení druhého letu tak akorát) na 4hodiny a 20 minut. K nové letence jsem dostal voucher na 12 EUR (přepočítali mi to na 81 NOK) na jídlo a pití k použití kdekoliv v letištní hale.
Další příjemné zjištění bylo že na letu Praha - Oslo funguje na palubě (s vyjímkou startu a přistání) bezplatný wifi internet ( z propagačního materiálu jsem se dozvěděl že Norwegian jsou v tomhle na 1. místě v Evropě, aktuálně mají wifi v cca 50ti % letadel a do konce roku 2012 chtějí mít všechny lety s wifi)
Méně příjemné překvapení však bylo při odbavení zavazadel v Oslu k druhému letu a spočívalo v nutnosti roztrhat a odstranit ochrannou folii ze zavazadel. Odůvodňovali to tak že ta folie způsobuje potíže na jejich pásových dopravnících. (v roce 2009 tomu tak zcela jistě nebylo, nebo jim to nevadilo) Já jsem si ji tam s radostí za poplatek 95 CZK/zavazadlo nechal namotat v Praze na letišti protože jsem pak měl podstatně větší pocit jistoty a bezpečí :-D
Přes drobné komplikace způsobené zejména tím že na pozdější let mi už na severu nenavazoval žádný autobusový spoj zůstávám s létáním spokojen a případným zájemcům kteří o něm přemýšlí a jsou dostatečně jazykově vybaveni doporučuji se nebát.