Nápověda Doporučujeme:

Zvolené téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  colfik a poslední změna proběhla před 2 měsíci, 1 týdnem.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (celkem z 15)
  • Autor
     colfik 
    Účastník
    (16 odpovědí)
    byl(a) online před 15 hodiny

Čaute norkové,

Po dlouhé době budu měnit oblek a tak bych Vás chtěl poprosit o zkušenosti s aktuálními modely na trhu. Při procházení webu jsem vytipoval 2 varianty.

1.) Sundridge Crosflow Extreme

2.) Imax Atlantic Race nebo CoastFloat.

Většina naší osádky pořídila Imaxy a jsou spokojeni. Sice je to méně ohebné, ale do špatného počasí nenahraditelné.

Snad nebudu s obdobným dotazem sám. Uvítám každou zkušenost.

Díky.

Ivoš

sachlj 
    Účastník
    (211 odpovědí)
    byl(a) online před 7 hodiny

Nejsem přímo odborník ale, ten druhý imax, tebou vybraný typ je vyráběný pro závodní jachting spíš jako nepromokavý a nepofouknutelný svrchní oblek. Pro bezpečí se počítá že má přes něj ještě nafukovací záchrannou vestu s úvazkem..například tuhle https://www.decathlon.cz/lj-150-n-air-uvazek-dosp-id_8361992.html (tahle je levný typ z dekáče). Bude to bezva na pohodlí lovu ale jak spadneš do vody tak nepoplaveš. Myslím tím tento oblek http://kayak-fishing.cz/index.php?id_product=56014&controller=product

Heinz Heinz 
    Účastník
    (88 odpovědí)
    byl(a) online před 13 dny

Původně jsem měl před osmi roky Sundridge seafox, ten dosloužil, tak jsem si pořídil Abbu Garcia. To byl přešlap, po 2 letech jsem ho prodal a koupil Sundridge Extreme a jsem maximálně spokojený. Krásně teplý a prodyšný. Dobrá kombinace barev, není na tom vidět stopy krve. Ten ti doporučuji. Pokud tě ještě něco zajímá, ptej se. Mám ho dva roky a příští rok s ním jedu třetí sezónu.

tomas85 
    Účastník
    (2 odpovědí)
    byl(a) online před 3 měsíců