Nám se něco pobodného letos v červenci stalo v centru Osla. Zde sice automat byl viditelně umístěn,ale pokyny podrobné v norštině a jen zběžně v angličtině, takže i anglicky mluvící kolega nebyl schopen zjistit zda uváděné celkem vysoké parkovné je za hodinu nebo delší časový úsek. Po návratu za cca 2 hodiny za sklem lístek s pokutou 500,-NOK s informací, že je pokutu nutno uhradit do 2 týdnů na číslo účtu zde uvedené. Zatím jsme nic nezaplatili,ale popravdě zvažujeme toto učinit dodatečně, abychom předešli případným problémům při příští návštěvě Norska.
Jestli má někdo zkušenosti s firmou Q-parking- uvítám každou informaci.
A co se týče autopassu- tak jen takový malý postřeh. Každou mýtnou stanici obsluhuje pouze jedna benzinka v každém směru jízdy. Pokoušeli jsme se na dvou místech zaplatit za více úseků a odpovědí nám byl úšklebek obsluhy a jak psal kolega- tiskopis v norštině. Takže jsme zaplatili z celkem cca 8 úseků pouze 2x, ať je vidět snaha a ostatní jsme vzdali. Snaha byla, ale systém výběru mýta je katastrofální.