Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Loni jsme jeli trajekt Frederikshafen – Oslo (i zpět). Bylo to moc fajn, příště bych jel zase takhle. Pohodlná cesta přes Německo a Dánsko – vše po dálnici, cesta pěkně odsýpala i přes pěknou mlhu v Dánsku. Trajekt pohodlný, s kajutou jen o něco málo dražší než ten Rostock – Trelleborg bez ní, excelentní bufet, sprcha v kajutě. Člověk se nikam nehoní, ušetří zdlouhavou cestu autem přes Švédsko a 11 hodin na trajektu je pro mě suchozemce zážitkem. Člověk se má čas najíst, osprchovat, chvíli strávit čuměním z paluby na moře a pak se jít natáhnout.
Za týden vyrážíme na polaky, takže otestujeme výše uvedené Sportexe Black Stream. Máme je v gramážích 40 a 60 gramů – ta gramáž je ale výrazně podhodnocena, obecně si myslím, že budu zvládat dvojnásobek.
V Kvenvearu (kemp, kde byl Wohanka) není problém zajistit ubytování přes Němce (Hitraturistservice). Mám positivní reference z jarního pobytu, my odjíždíme za 15 dnů, tak pak můžu podat své.
Jestli to byl někdo, kdo potkal autobus, který nás loni vezl na Hitru, tak se ani nedivím…
masar napsal:
To tygr621:
Na “Nováčka” dobrej postřeh (neurážím,chválím).
Jsem zvědav,co na to zkušení lovci-odborníci.
Ale jistě se najdou tací,kteří po dosažení 15 kg filet,ryby pouští,
nebo chytají pro domácího.On se někdo ozve.
Já sám vozím vždy plnou bednu (modrá z Makra).A plná bedna je hodně
těžká,nevím kolik,nevážil jsem.Přece nepovezu polovinu bedny a domů
přivezu rozmrzlou sračku.
Loni jsem domů vezl polovinu bedny a po 38 hodinách nic rozmrzlého nebylo. To jen tak na okraj.
Mně přijde škoda, kazit si lov téhlé krásné ryby nějakými brutálními sestavami. S lehkým vláčákem (10 – 35g) a jedním pilkříkem jsem byl zhruba stejně rychlý v lovu jako kolegové s víceháčkovými soustavami peříček (odháčkování, rozmotávní atp.) a navíc jsem si ten lov krásně užíval. Makrela je úžasně bojovná ryba s brutálními výpady. Ty ale na nějakém pilkrovacím prutu moc nevynikne.
-
AutorPříspěvky