Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
To JiDan: Opravdu umění, krásná práce 👌👍
Jestli by nebylo jednodušší respektovat zákony a užívat si toho,co nám jejich země umožňuje…..
to semtamtuk: rozměry boxu budou vnější
Viděl sem video,kterak norci ukládali filety do krabiček,přibližně 20x15cm stylem,že dovnitř njdříve vložili strečku,nebo nějakou folii s přesahem,a vkládali filety,které jednotlivě prokládali opět nějakou strečkou,aby se po zmrazení dali jednotlivě oddělit.Po naplnění přesahující folií překryli poslední horní porci a dali zamrazit.Po zmražení vyklopili krásně vytvarovanou cyhličku,která se krásně uloží k ostatním,a krabička se opět použije na další porce.Krabiček musí být jistě větší množství (při převozu se nejspíš poskládají do sebe) pro případ většího množství ulovených ryb.
Tak nějak jsem to v té rychlosti pochopil,video bylo pouze jako upoutávka nějaké destinace a postrádalo instruktážní komentář.
Bohužel si za nic nemohu vzpomenout kde to bylo,ale je docela možné,že to někdo z fora viděl,nebo dokonce takto praktikuje.
Já použil minule na balení vakuovačku,ale balíčky s filety nejsou tak dokonale skladné a v termoboxu zabírají dost mista.Navíc,balíček s větším množstvím filet se špatně rozděluje ke zpracování a musí se rozmrazit celý.
Vakuovačku letos neberu,chci vyzkoušet výše uvedený způsob.
- Odpověď byla upravena před 5 roky a 7 měsíci uživatelem Nalimek.
Sim: Nádherné úlovky, to musel být boj!
Jen by mě zajímalo jaká pravidla lovu,co do množství musí dodržovat místní rybáři (Norové) při sportovním rybolovu?Pokud vůbec musí?
Takovito macíkove by nám turistům jistě přesáhli vývozní limit,i po vyfiletovani 😳
Jakou rybu???😳
Bohužel, nebo raději bohudík pod názory nede mou se nepodepíšu.A věřím,že nebudu sám.
Není rybář jako “rybář ”
S dodržováním zákonů prostě nemám problém.Ať už na silnici,nebo obecně v jakékoliv oblasti.Bude to nejspíš o morálce. Věřím, že je nás tu většina, kteří si jedou do Norska užít, ne masařit.
Čistě můj názor. Nikomu ho nenutím,
Jen doplním,akumulátor změřený bezprostředně po odpojení z nabíječky zpravidla vykazuje vyšší hodnoty,proto je vhodné měření provádět zhruba 20 minut po odpojení.
Viděl jsem video,co se dělo s auty na horní palubě trajektu za bouře.Blbě se na to dívalo, natož to zažít! Auta se tloukla o sebe a dokonce padala do moře.Hrůza!Na jutubu je toho fůra (tuším SHIP STORM,nebo tak nějak)
Loni jsme pluli obrovským trajektem Stenaline,a právě všechny z parkovací paluby vyhnali a prostor byl dokonce zamčen,po doplutí jsme čekali až to zase odemkli.Nejspíš kvůli bezpečnosti,možná i krádeží.
Ono ta cesta norskou přírodou je super,ale už ne tak pro řidiče a ne 15 hodin.Na druhou stranu švédskem to bylo skoro stejné,jen u domků na stožárech jiné vlajky.Příroda taky krásná.
Zdravím všechny a prosím o radu. Letos ještě busem,ale příští rok bychom chtěli autem,tak jestli mi někdo poradíte kudy z Trelleborgu směr Trondheimu,přesněji Krokstadora (Snillfjord). Podle předpisů je v Norsku pro osobáky nejvyšší rychlost 80km,zato ve Švédsku i 110km/h.Vyplati se proto větší část cesty jet Švédskem a někde na úrovni,nebo spíše před Snillfjordem překročit hranice,nebo se ta zajizdka ve vysledku vyrovná rychlosti přes Norsko?Případně kudy jezdíte vy,co jedete za oblast Trondheim?
Někdo tu píše, že se na trajektu dá spát v autě. Myslel jsem,že v prostoru pro přepravu vozidel nesmí být osoby přítomny?
No a co brání konzumaci přímo tresčích jater zavařených?
-
AutorPříspěvky