Nápověda Doporučujeme:

Úvodní stránka Fóra Diskuze mořského rybolovu HITRA GREFSNESVAGEN 2017

• Toto téma obsahuje celkem 58 odpovědí. Do diskuze (14 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Cesar a poslední změna proběhla před 6 roky a 7 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 59)
  • Autor
    Příspěvky
  • #279857
    Jindrich a Renata
    (92 odpovědí)

Ahoj po domluvě s Pavlem zakládám nové téma.Můžete psát i vkládat fotografie.Jindřich.

#281589
    (984 odpovědí)

Ahoj kamarádi po strastiplné cestě jsme konečně v kempu a začínáme přípravy na první letošní lov.Venku je pod mrakem a mírně sprchlo..fouka 3-4 a vrchol přílivu je v 1.35 ,tak nás čeká dlouhá noc…polaky třeste se….fotky budou zítra…

#281591
    Hannnes
    (57 odpovědí)

Ahoj Pavlíku, přeji Vám úspěšný lov a těším se na reporty. Tiše závidím. Já ještě musím počkat 25 dní a pak odjíždíme spolu.

#281684
    (1243 odpovědí)

Pájo držím palce.Pozdravuj všechny Člováky.Chtěl jsem toho psát více ,ale dnes jsem se dozvěděl , že int.někdo vytáhnul ze zásuvky.

#281686
    PM
    (9 odpovědí)

ahoj pajo, zdravim na hitru a preji bajecnou vlacku, chudaci polaci :o) petruv zdar ! p.m.

#281692
    (984 odpovědí)

Ahoj kamarádi,přehled zpráv z prvního dne….oplatilo se vydržet do večera a dát oraz po cestě.Sranda je ,že jsem do poslední chvíle nevěděl,koho budu mít na člunu.Nakonec se dali party do hromady a nedočkavci vyrazili hned po příjezdu.Já jsem si vyčkal  na příliv ve 1.45 hod a hned od začátku na ověřených místech začaly souboje…relativně všude jsou malé obecné,tak o kontakt s rybou není nouze.Ve hloubkách kolem 25M, jsme našli solidní ryby a hned na začátku padlo pár devadesátek…pro mně je pořád cílovou rybou polak,tak jsem až tak nesdílel nadšení kluků.Na vrchol přílivu, jsme se už houpali nad podmořskými horami a teprve začal pořádný koncert…hned první nához do 50m skončil neskutečnou jízdou a podseklém teměř 90cm polakem.Takovích jízd se v krátkem sledu opakovalo víc a z deset jízd jsem proměnil jen pět.Kolegové zápasili jen s obecnými, ale docela slušnými rybami.Jelikož fučela taková 5 tka,drift byl silný a za každým zdoláním se muselo korigovat s člunem.Vše proběhlo ve dvou hodinách a ve tři velím na ústup..plné bedny a uspokojení kluků, bylo perfektní zahájení letošní sezony…shrnutí-hloubky 25-50m,nástrahy pilkříky 80gr a ostrý test gum PICARO dopadnul na výbornú.Polaci nejsou vytřený a jsou relativně hluboko.Cestou na z pátek jsem probnul příboj a pár poláčků kolem 50cm dostalo okamžitě svobodu.Perfektně zachytala Vašková parta. Nekolik devadesátek a vesměs čisté polaky završili úspěšný rozjezd sezony….teď fouká 6-tka a výjezd plánujeme znovu v noci…bude to boj s větrem…

#281693
    (984 odpovědí)

Top rybou byl Honzov polak na předchozí fotce…V noci se špatně fotí a ostatnífotky stojí za pr…

#281709
    (1243 odpovědí)

Jsem prubnul picaro a devadesát obecná, bohužel jak funí , tak se nedají dostat do hloubky.Nechci je přepichovat a dávat tam větší makovice. Už jste měli halušky s brynzou? Dnes se asi na vodu asi taky nepodíváte co?

#281728
    (984 odpovědí)

Fouká,fouká,fouká….v noci jsem vyjel s nadržencema aby jjsem jim dokázal,že to nemáme zapotřebí se trápit ve větru…po hodince zápasu s driftem návrat bez ryby…drift jak kdyby lovil na Váhu…¿Harty, taky většina ryb na PICARA byli obecnačky…musím dát vyrobit adekvátne hlavy na ně.,.

#281730
    kulik
    (2754 odpovědí)

Pavle, to znám. My jsme jezdili v noci, kdy byl slabší vítr a drift silný a vše někde vlálo a tak se dávali těžší hlavy a pilkry. Přeji Vám příznivější počasí a krásné ryby.

#281757
    (984 odpovědí)

je 23.15 a za chvíli noční výjezd….

#281769
    (1243 odpovědí)

Držím palce. my jedeme ve 4.00 hod.-poslední výjezd.Pak už to vítr nedovolí a v pátek ráno odjezd domů.

#281786
    (984 odpovědí)

Harty šťastnou cestu pak pokecáme…dnes byl noční lov proto píšu tak pozdě.Vítr se stišil na 4-3 tak to bylo dobrý…Věnoval jsem se hlavně,testování nástrah pro noční lov.Výborně zachytal nový černý flashjig..a jeho první zářez byl hned polak 82cm s 20metrů..na 30m kopci byla v silném driftu zvládnuta na Honzovho Dufkovho černočerveného mystika 90cm obecná….pak jěště tři polaky ale přes 85cm jsemse nedostal.Po vrcholu přílivu bala cca 1.5hod pauza a hodně málo záběrů.S východem sluníčka a zvýšení světelnosti se razantně zvýšil počet záběrů,hlavně kolem skal a mělčin.Bylo to po prvně,co jsme polaky chytali standardně na mělčinách.V poledne se už znovu rozfoukalo a máme do zítra večera utrum.Jinak nic zásadního se neulovilo i když kluci filefovali vesměs hezké ryby…zítra dám nějaké fotky…

#281865
    (984 odpovědí)

dnes zas noční rybolov a povedlo se pár hezkých ryb…..report napíšu pozdeji.

#281939
    jegrhanz
    (234 odpovědí)

Nádhernej polak. Závidím ten souboj.Nikdy jsem takového nechytil.

Včera sice štiku 95,ale souboj s polakem je souboj s polakem…..

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 59)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Úvodní stránka Fóra Diskuze mořského rybolovu HITRA GREFSNESVAGEN 2017

Maledivy » únor 2022

Tanzanie » Listopad 2022

Anketa

Jak hodnotíte system registrací a vývozu ryb?

(4)
(16)
(116)
(17)

Nahrávání ... Nahrávání ...