Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Kniha praní a stížnosti › Odpověď na: Kniha praní a stížnosti
Vidím, že zde vzniklo vlákno jako na některých cestovatelských servrech obsahující hodnocení hotelů. Je pravdou, že se podle nich orientuji před výjezdem do zahraničí. Avšak neřídím se dle nich na 100%. Jde o to, že téměř každý klient má jiné představy a nároky za finance, které do cesty investuje. Dále pak to co je jeho hlavní cíl. V tomto případě se především jedná o koníčka – tedy rybařinu. Také je pravdou, že v posledních letech se nároky cestujících českých občanů např. na ubytování a služby zvýšili. Vždy se na takových stránkách setkávám s kladnými a zápornými referencemi.
Norsko je velmi bohatá země (přírodní zdroje včetně moře). Uvědomuji, si že oni nás ke svému živobytí nijak zvlášť nepotřebují. A ani snad členství v v EU. Jejich sociální systém díky přijatým opatřením asi před 30 lety je na velmi vysoké úrovni. Lze dovodit, že pronájem chat a lodí není pro ně rozhodující co se týká např. rodinného rozpočtu. Také jsem zaznamenal to, že k řešení problémů, které se v průběhu pobytu vyskytnou přistupují Norové liknavě. Určitou výhodou je, když si delegát CK udělá co je třeba sám. Např. Došky každý rok něco vylepšuje a je to jen jeho zásluha. Nejsem si jist, zda mu majitel chat nějak zvlášť pomáhá. Vím od jedné známé, jejíž příbuzná se odstěhovala do Norska to neměla velmi dlouho jednoduché s navazováním kontaktů apod. Věřím, že přístup poskytovatele služeb (majitelé kempů), který zde popisujete se co se týká lokalit liší a zřejmě i mění. Z tohoto pohledu je asi potřebné si navzájem vyměňovat zkušenosti. Toto je můj víceméně obecný pohled na dění okolo zájezdů za rybami do Norska. Nelze v tomto příspěvku postihnout všechny aspekty, které ovlivňují spokojenost klientů. Mám však za to, že se v budoucnu nijak nebude zvyšovat počet cestujících rybářů do Norska. Jeden z důvodů je i zvyšující se věk – cítím to sám na sobě.