Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Kniha praní a stížnosti › Odpověď na: Kniha praní a stížnosti
os napsal:
Tak mi to nedalo. Začalo se tu množit dost negativních připomínek na různé lokality. A to i na ty, které byly skoro “nedotknutelné a dokonale”. Třeba se tohle téma nechytne, nebo ho admin smazne. Tak co to psat do jednoho? Možná se dotyčný zamysli, jestli něco nezlepsit.
Dobré téma a autor os by měl asi také něco na srdci,ale nepochválil ani nanapsal co se mu kde nelíbilo. Já jezdím po Norsku od 93 roku a psala jsem tu jen o Korlinu a nedávno článek “Norsko je i o lidech” prošlo to bez povšimnutí,protože to psala baba.Najde se tu občas někdo, kdo napíše pravdu,ale jinak jen ,souhlasím,dobrej nápad a to je vše.Tak jaký to má význam?Je třeba uveřejnit,kde se co přihodilo,jaké bylo chování delegáta,či přímo CK.Já osobně si nemohu vynachválit pana Šišmu a jeho paní na Eidestrandě.Je velká škoda,že CK Honzanor musel kvůli panu majiteli mladšímu,odejít.Pan Šišma se velmi pečlivě staral o chod a spokojenost všech klientů.Každý měl svou mapu,kde označil ostrůvky číslem a v případě nějaké nehody jsme museli mít jeho tel.číslo,aby nám mohl pomoci. Každý večer nás navštěvoval po pokojích,pokecal a sdělil,jaké nás ráno čeká počasí.Nováčkům (když viděl,že přijeli s prázdnou) nelenil a jel s nimi na lovná místa.Byl vlídný a choval se prostě jako PAN delegát A tak si myslím a přeji všem,aby se setkávali jen s tavovým přístupem delegátů jako byl PAN HONZANOR.