Nápověda Doporučujeme:

Domů Fóra Diskuze mořského rybolovu Servis navijáku

Zvolené téma obsahuje celkem 16 odpovědí. Do diskuze (10 hlasů) se naposledy zapojil uživatel Sim Sim a poslední změna proběhla před 3 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 17 celkově)
  • Autor
    Příspěvky
  • #37818
     Pafka 
    Účastník
    (3876 odpovědí)
    byl(a) online před 8 dny

    :-D:-D:-D Kdo umi, ten umi :-D:-D:-D

    #37820
     Franta 
    Účastník
    (318 odpovědí)
    byl(a) online před 15 hodiny

    To otapa: Je celkem smutné, že když dostaneme kvalitní službu, tak se ještě divíme, jestli to je normální. MĚLO BY TO BÝT NAPROSTO SAMOZŘEJMÉ. Ale mám občas podobné zkušenosti a pocity. Čili všechna čest průkopníkům poskytování kvalitních služeb, jako je Michal a jeho team. Podle mne by nenormální mělo být, kdyby společně s perfektně opraveným navijákem došla ještě zmražená trofejní treska jako pozornost podniku:-D:-D.

    #4376
     otapa 
    Účastník
    (245 odpovědí)
    byl(a) online před 2 měsíců

    Ahoj,chci se s váma podělit jak funguje servis u Michala na elektrický mulťák.Minulou středu 9.5. navečer jsem mulťák odnesl na poštu.Dneska ráno mi ho PPLka přinesla až do kanclu.Vyčištěný,namazaný ,opravený….

    Myslíte si,že je to zcela normální ????Já má většinou poslední dobou úplně jiné zkušenost.

    Takže – Michale,díky ,ať se vám daří a jen tak dál…..

    #37857
     sroubek282 
    Účastník
    (6211 odpovědí)
    byl(a) online před 5 měsíců

    otapa napsal: Ahoj,chci se s váma podělit jak funguje servis u Michala na elektrický mulťák.Minulou středu 9.5. navečer jsem mulťák odnesl na poštu.Dneska ráno mi ho PPLka přinesla až do kanclu.Vyčištěný,namazaný ,opravený….

    Myslíte si,že je to zcela normální ????Já má většinou poslední dobou úplně jiné zkušenost.

    Takže – Michale,díky ,ať se vám daří a jen tak dál…..

    Tady u tohoto TEAMU RYBOLOV NORSKO JE TO NORMÁLNÍ,byl sem v Blansku před 14ti dňama a viděl sem na vlastní oči ten šrumec a radost,že to Michala a všechny kolem baví..

    Jen tak dál a hodně štěstí..

    #37861
     kim 
    Účastník
    (1879 odpovědí)
    byl(a) online před 2 roky

    Velmi kvituji servis el. multíků u Sima. Nyní bych prosil o info co se může stát s el. multíkem (nejčastě+jší problémy) a kdy je nutné mu dát servis. Možná, že to zde již někde bylo – nevím. Já jako technický antitalent rady přivítám tak mě nekamenujte. Jsme celkem 4 osoby, které letos poprvé použijí tyto navijáky a proto promiňte moji zvědavost. Hlavní je, že lze vše vyřídit zasláním do Blanska. V návodu píší, že se má baterie (gelová) dobíjet každý den i když není zcela vybitá.

    #37862
     stroft 
    Účastník
    (136 odpovědí)
    byl(a) online před 27 dny

    Po letošní Soroya mi odešl Banax, pošlu Michalovi a jsem zvědav jak se s tím popere8-)

    #37865
     sroubek282 
    Účastník
    (6211 odpovědí)
    byl(a) online před 5 měsíců

    kim napsal: Velmi kvituji servis el. multíků u Sima. Nyní bych prosil o info co se může stát s el. multíkem (nejčastě+jší problémy) a kdy je nutné mu dát servis. Možná, že to zde již někde bylo – nevím. Já jako technický antitalent rady přivítám tak mě nekamenujte. Jsme celkem 4 osoby, které letos poprvé použijí tyto navijáky a proto promiňte moji zvědavost. Hlavní je, že lze vše vyřídit zasláním do Blanska. V návodu píší, že se má baterie (gelová) dobíjet každý den i když není zcela vybitá.

    Ahoj Františku.

    Našel sem pro vás článek

    #37866
     kim 
    Účastník
    (1879 odpovědí)
    byl(a) online před 2 roky

    Sroubku děkuji. Poslal jsem to kolegům. Jsi jednička. Ostatně i Ať se Ti daří. Již dnes však vím, že na příštím srazu ve Chválově asi nebudu. Bbylo totiž rozhodnuto, kolem 15.3.2013 odlétám na měsíc opět do tropů. Mám tam nevyřízené účty se žralokem obrovským.

    #37890
    Sim Sim 
    Klíčník
    (9498 odpovědí)
    byl(a) online před 16 hodiny

    To Kim: Baterii v Norsku také dobíjím každý den, ale ne z důvodu, že by hrozilo její poškození, spíše však proto, aby druhý den vydržela celý lov 8-10h. O baterii je důležité pěčovat hlavně po návratu z Norska. Měla by se minimálně 1x za sezónu, kdy se válí doma pořádně dobít a hlavně by se neměla skladovat tam, kde v zimě klesá teplota pod bod mrazu.

    Nejčastější problémy s el. multiplikátory?

    U starších modelů 4-5let jako je starý typ Banaxu, WFT Electra a Ryobi ADSS700AC/VS

    dochází k poruchám řadiče, převodovky, překlapěče, přestávají fungovat tlačítka, odchází základní desky. Ale je o přístupu jednotlivců, jak se ke svému vybavení chovají. Mám zákazníky, kteří nedbalostí zlikvidují multiplikátor už za dva roky, ale jsou i tací, kteří mají Ryobi od roku 2005 a jezdí do Norska 2x ročně a mutík jim stále funguje a fungovat bude.

    Velký mýtus je „el. mutíky jsou vodotěsné“. Není tomu tak jsou pouze vodě odolné, slaná voda se tam dostatne a žere a žere.

    Nejčastější chyby, které vedou k trvalému poškození jsou:

    Trhání pletenky při vázce tzv. na tvrdo přes dotaženou brzdu multiplikátoru – většinou se načne ozubení kolečka v převodovce a velmi často se poškodí řadič.

    Zdolávání ryb tzv. smykem, kdy se dotáhne brzda, prut se opře o hranu lodi a zapne se zdolávání. Tady většinou odejde obložení brzdy, převodovka a dost často se sfoukne elektromotor.

    Další závažnou chybou je oprava multiplikátoru přímo na místě v Norsku. Už jsem měl na stole hodně mutiplikátorů, které si majitel snažil sám opravit a pak se hádal, že to neotevřel. Většinou ztratí nějaké pérko, nebo podložku, vymění šroubky a dost často při kompletaci mu i nějaká součástka zbyde, protože neví přesně kam patří. Následující den si jde na takto vytunění multík zachytat a jeho osud je spečetěn. Většinou je „dochytáno“.

    Moje doporučení je 1x za dva roky nechat multík prohlédnout, nechat si vyměnit spotřební veci jako je řadič, pérko překlapěč… a hlavně rozebrat do šroubku – odsolit a namazat!

    #37891
    Sim Sim 
    Klíčník
    (9498 odpovědí)
    byl(a) online před 16 hodiny

    Ilustrační foto o tom, jak jednoduché je rozebrat a složit zpět elektrický multiplikátor.

    #37892
     kim 
    Účastník
    (1879 odpovědí)
    byl(a) online před 2 roky

    Sime děkuji za návod k použití. Přepošlu kolegům.

    #37902
     Láďa Levinský 
    Účastník
    (281 odpovědí)
    byl(a) online před 2 dny

    Musím souhlasit se Simem .Mám Ryobi už šest roků a každé dva roky ho Michal bleskově a perfekně prohlédne.Pořád funguje bez závad.Jezdím minimálně dvakrát někdy i čtyřikrát za rok do Norska.Vozím sebou náhradní a zatím jsem ho nemusel použít ,pouze jsem ho několikrát půjčil, když někomu z kolegů odešel ten jeho.Myslím si, že to je perfektním servisem prováděným Michalem a proto mu za to dík Láďa

    #37903
     Doršák 
    Účastník
    (1103 odpovědí)
    byl(a) online před 1 rok

    To SIM: hele takovou fotku mám taky, ale složit jsme ho za 3 roky ještě nedokázal …:-D

    #37904
     Doršák 
    Účastník
    (1103 odpovědí)
    byl(a) online před 1 rok

    A možná na Michala prozradím tajemství, ale včera mi odkryl pokličku nové služby Rybolov Norsko.Prý mu pošleme starý Banax na údržbu a vrátí se nám nové Ryobi…..:-D

    #37927
     stroft 
    Účastník
    (136 odpovědí)
    byl(a) online před 27 dny

    Dorsak napsal:

    A možná na Michala prozradím tajemství, ale včera mi odkryl pokličku nové služby Rybolov Norsko.Prý mu pošleme starý Banax na údržbu a vrátí se nám nové Ryobi…..

    Už ho tam posílám:-D

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 17 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Domů Fóra Diskuze mořského rybolovu Servis navijáku

Lokality

Bakkan Wahl

Soroya

Seter Brygge

Madagaskar

Maledivy

Poslední fotogalerie

Soroya » Březen 2018

Maledivy » Únor 2018

Madagaskar » Listopad 2017

Anketa

Využíváte slevové akce?

(45)
(112)
(38)

Nahrávání ... Nahrávání ...