Nápověda Doporučujeme:
  • Toto téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel colfik a poslední změna proběhla před 4 roky a 5 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 15)
  • Autor
    Příspěvky
  • #316471
    colfik
    Účastník
    (50 odpovědí)

    Čaute norkové,

    Po dlouhé době budu měnit oblek a tak bych Vás chtěl poprosit o zkušenosti s aktuálními modely na trhu. Při procházení webu jsem vytipoval 2 varianty.

    1.) Sundridge Crosflow Extreme

    2.) Imax Atlantic Race nebo CoastFloat.

    Většina naší osádky pořídila Imaxy a jsou spokojeni. Sice je to méně ohebné, ale do špatného počasí nenahraditelné.

    Snad nebudu s obdobným dotazem sám. Uvítám každou zkušenost.

    Díky.

    Ivoš

    #316487
    sachlj
    Účastník
    (401 odpovědí)

    Nejsem přímo odborník ale, ten druhý imax, tebou vybraný typ je vyráběný pro závodní jachting spíš jako nepromokavý a nepofouknutelný svrchní oblek. Pro bezpečí se počítá že má přes něj ještě nafukovací záchrannou vestu s úvazkem..například tuhle https://www.decathlon.cz/lj-150-n-air-uvazek-dosp-id_8361992.html (tahle je levný typ z dekáče). Bude to bezva na pohodlí lovu ale jak spadneš do vody tak nepoplaveš. Myslím tím tento oblek http://kayak-fishing.cz/index.php?id_product=56014&controller=product

    #316489
    Heinz
    Účastník
    (111 odpovědí)

    Původně jsem měl před osmi roky Sundridge seafox, ten dosloužil, tak jsem si pořídil Abbu Garcia. To byl přešlap, po 2 letech jsem ho prodal a koupil Sundridge Extreme a jsem maximálně spokojený. Krásně teplý a prodyšný. Dobrá kombinace barev, není na tom vidět stopy krve. Ten ti doporučuji. Pokud tě ještě něco zajímá, ptej se. Mám ho dva roky a příští rok s ním jedu třetí sezónu.

     

     

    #316490
    tomas85
    Účastník
    (11 odpovědí)